J.R Ward-Králové Bourbonu

Autor:J.R.Ward
Názov knihy:Králové Bourbonu
Séria:Králové bourbonu
Počet strán:463
Vydavateľstvo:Baronet

Anotácia:
Fascinující kronika rodiny Bradfordových, dlouholetých neoficiálních vladařů světové mekky bourbonské whisky. Neustále přiživované bohatství jim zajistilo mocný vliv a výsady dynastie, která navenek dodržuje ušlechtilá pravidla miláčků štěstěny a vybraného vkusu, ale vytváří ostrou hranici mezi sobě rovnými a svými zaměstnanci, kteří dřou do úmoru jen pro blaho svých chlebodárců.
Hrdinka příběhu Lizzie, vynikající a uznávaná zahradnice, tuto křehkou mez překročí, když se zamiluje do marnotratného Tulana Bradforda, a málem přijde o všechno, co si v životě tvrdě vybojovala. Tulan se po několika letech vrací domů a přináší s sebou i stíny minulosti, která skrývá nejeden bezohledný čin a řadu děsivých tajemství.

Moje dojmy:
J.R.Ward vám asi nebude potrebne predstavovať.Autorka napísala sériu Bratrstvo černé dýky.Tu som etše nečítala a asi ani nebudem mať možnosť kedže je asi 13 kníh už vypredaných ale tak možno raz sa k ním dostanem a prečítam si ich.Do rúk sa mi však dostala kniha Králové Bourbonu a aj keď nie často píšem v recenziiach o obálkach tu musím napísať že obalka sa naozaj vydarila.Keď som bola menšia v telke bežal serial Dallas a presne toto mi to pripominalo.V tejto knihe najdete lásku v rôzných podobách, intrigy,tajomstva,vztahy,nemanželske deti,podvody,zahadne umrtia a mnoho podozrivych.Všetko sa to skvele mieša a vy podozrievate naozaj každého aj človeka ktorý sa len prejde na ulici.


Autorka skvelé opísala charaktery jednotlivých postáv.Každa ma nejake to tajomstvo,každa si prežila veľa bolesti a každa ma svoj príbeh ktorý ma bavil.Hlavnou postavou príbehu je mlada zahradna architetka Lizzie a Lane Bradford ktorý je nechutne bohaty a jeho meno niečo znamena vo svete.Lizzie a Lane boli fajn,ale viac ma bude zaujímať ako to bude ďalej vo vztahu Gin,mladšej sestry Lanea a Samuela,rodinneho pravníka.Gin mnohým asi nebude svojím spravaním sympaticka no ja som si ju celkom obľubila.Bola veľmi rozmaznana,no skutočnosti vždy tužila len po trochu láske a potom aby si ju niekto všimol,no bohužiaľ nestalo sa a vyrastala z nej taka žena akou je.Striedala mužov no v skutočnosti jej srdce patrilo len jednemu mužovi a možno aj vďaka tomu to dopadlo tak ako to dopadlo.
Kraľové Bourbonu je fajn kniha a rozhodne som sa pri knihe nenudila.Všetko tam bolo vyvažene a skvelo sa to premiešavalo.Autorka nám po celý čas podsuva podozrivych až nevie komu ma čiateľ veriť.Všetko to genialne zamotala a som zvedavá ako sa to bude vyvijať v druhej časti a tretej.

Už 7 júna vyjde druhý diel a ja dúfam že sa v češtine dočkame aj tretieho.Ak ste túto knihu ešte nečítali rozhodne sa pustite do čítania.Odporučám

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Peter Kalva-Dedičstvo

Peter Petterson-Vietor Severu-Stratený kalich

Sarina Bowen a Elle Kenndy Hodnej kluk a Zůstan