Chris Carter-Dvojitý kríž


Autor:Chris Carter
Názov knihy:Dvojitý kríž
Séria:Robert Hunter
Počet strán:375
Vydavateľstvo:Aktuell

Anotácia:

Los Angeles: v opustenom dome na predmestí sa nájde telo krásnej ženy. Je zavraždená a brutálne zmrzačená. Vrah nezanechal žiadne stopy. Jedinou výnimkou je čudný znak dvojitého kríža vyrytý na zátylku obete. Je to podpis diabolského psychopata, charakteristické znamenie sériového vraha známeho pod menom Krucifix. 
Ako je to však možné? Veď pred dvoma rokmi tohto vraha chytili, na základe vlastného priznania a usvedčujúcich dôkazov obvinili, odsúdili a popravili. Detektív Robert Hunter je prinútený čeliť niečomu, čo v jeho praxi nemá obdobu. 

Je skutočný vrah ešte stále na slobode? Alebo teraz vyčíňa jeho napodobňovateľ? Niekto, kto si zdanlivo náhodne vyberá obete a pokračuje v krvavom remesle rovnako ohavným spôsobom? Niekto, kto znova kruto a beštiálne zabíja? Niekto, kto má prístup k tajným informáciám o predošlých vraždách a detailne pozná podrobnosti, ktoré neboli nikdy zverejnené?
Detektív Hunter si uvedomuje, že vrah so znakom dvojitého kríža je späť. A vždy je o krok pred ním, pretože ho dobre pozná. Až príliš dobre. A Huntera znova prenasleduje opakujúca sa nočná mora...

Moje dojmy:
Chris Carter nie je pre nadšencov thrilleru neznáme meno.Na jeho knihy sa na mňa valili chvály z každej strany, ale ako to u mňa býva zvykom  ku knihe ktorá vyšla minulý rok som sa dostala až teraz.Ide o prvý diel ktorý nesie názov Dvojitý kríž.Po dlhšom čase sa mi dostal do rúk kvalitný thriller ktorý som nepustila z rúk až kým som neprišla nakoniec.Autor nás okamžite vťahuje do príbehu a prípadu ktorý rieši hlavná postava Robert Hunter, a pripravte sa na to že autor sa nepára z opismi a dosť z toho cítiť že videl veci po ktorých by som tak ľahko nič nedala do úst a asi by som bola vegetarián.

Robert Hunter je úžasný policajt ktorého si nejde neobľubiť.Autor nám v tejto knihe poodhalil z jeho minulosti všetko.Ako dieťa vynikal svojou inteligenciou.Rozumovo bol veľa krát popredu pred svojimi rovesníkmi.Bol múdry ale i vtipný a neviem prečo keby bol film tak na mieste Roberta som si predstavovala herca z filmu Odpadlik :D Chrisovi pridelia nového parťaka ktorý sa volal Carlos Garcia ktorý bol takisto super a spolu vytvorili skvelú dvojku.V knihe sa objaví veľmi veľa postáv.Každa kapitola záčina inou postavou čo mám osobne veľmi rada.Chris Carter končí kapitoly vždy tak že si ešte jednu,potom ďalšiu a ďalšiu musíte prečítať.Psychologia postáv je opísaná skvelo až vás niekdy miestami zamrazí a vy si poviete:Je toto vôbec možne,dokáže byť človek až také monštrum.Ja som toho názoru že áno.Veľa krát počujeme aj v spravách že ten sused,prípadne známy spravil niečo strašne a nikdy by ste to o ňom nepovedali.


Dvojitý kríž je kniha plná napätia,akcie a zvratov.Musím sa však priznať že zo začiatku som si hovorila čo všetci vidia na knihách od tohto autora no postupne ako som sa začítala som to pochopila.Chris píše pútavo a kedže milujem psychologicke thrillery dúfala som že aj táto kniha sa mi bude páčiť a pačila.Záver knihy ma dostal.Sice som už mala ku koncu trochu podozrenie no i tak som proste zostala v nemom úžase a to čo sa tam udialo ma dostalo a zostala som s toho smutná.Veľmi som zvedavá na druhý diel a dúfam že vyjde u nás čim skôr.Dvojitý kráž odporúčam.



Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Peter Petterson-Vietor Severu-Stratený kalich

Peter Kalva-Dedičstvo

Patrícia Brestovanská -Zotročení vášňou