Vanda Kys-Mňa si nekúpiš


Autor:Vanda Kys
Názov knihy:Mňa si nekúpiš
Počet strán:244
Vydavateľstvo:Bestseler book

Anotácia:

Hana Figuli je v napätí.
Najbližšie dni rozhodnú o všetkom.
Po dvojmesačnej skúšobnej lehote, ktorú strávila v prestížnej reklamnej agentúre, čaká na svoj ortieľ. Túži len po jednom výsledku: aby si ju tam ešte nechali.
No všetky jej nádeje prekazí nečakané stretnutie s neznámym kolegom na osudnom treťom poschodí. A to ešte netuší, že sa z neho čoskoro vykľuje niekto úplne iný a bude mať pre ňu netypický návrh. Ponuku, ktorú by najradšej odmietla.
A že ho tak bude nenávidieť…

Oliver Weiss je v koncoch.
Najbližšie dni budú peklo.
Posledné mesiace nedokázal ujsť svojim zradným myšlienkam, nech sa snažil ako chcel. A keď sa konečne dokázal vrátiť do svojej firmy, čeliť svojim démonom, to posledné čo očakával bolo viac-než netradičné stretnutie s neznámou blondínkou v zelených šatách. A každý deň sa mu len potvrdzovalo, že ona je tá pravá pre hlavnú rolu v jeho šialenom tajnom pláne.
Pretože ho neznášala. A to potreboval udržať za každú cenu.

Moje dojmy:
Po Kontrakte ktorý ma sklamal som si chcela prečítať úplne niečo iné.No zvedavosť bola väčšia a ja som siahla po knihe Mňa si nekúpiš ktorú som si kúpila v ten istý deň.Priznám sa že pre mňa bola autorka Vanda Kys neznáma no som rada že som jej dala šancu pretože napísala veľmi zaujímavý a emóciami nabitý príbeh.Začiatok ma síce nebavil,ale to som mala následky ešte z Kontraktu no keď  som sa začítala už som knihu nemohla pustiť z ruky.

Hlavnou postavou príbehu je Hana Figuli ktorá pracuje v prestížnej reklamnej agenture a najbližšie dni rozhodnú či si ju tam nechajú alebo nie.Oliwer Weiss je majiteľom onej reklamky.Obaja sa stretnú za zvlaštných okolnosti.Aké to budu,to si prečítajte v knihe Mňa si nekúpiš.Hana bola svojska,magnet na trapasy a nepríjemne situacie.Osud sa s ňou nemaznal vďaka čomu je nesmierne silna.Miestami mi však prišla trochu naivna.Oliwer je bohatý majiteľ reklamnej agentury.Je arogantný,namyslený a všetky ženy z neho idú do kolien.No on si pre svoj šialený plán vybral žienku v zelených šatách ktorá ho vo svojej blízkosti nemôže cítiť a to mu úplne vyhovuje.Asi už tušíte ako príbeh bude pokračovať no vedzte že autorka ma pre nás pripravených pár momentov ktoré prekvapia a zamiešajú dejom a životom Oliwera a Hany.Autorka Vanda Kys realisticky opísala charaktery postáv a ich správanie.


Toto je ďalšia kniha ako stvorená na toto obdobie.Túto vetu ste už asi dlho nečítali :D ale je to naozaj tak.Skvelá je i v tom že je v nej realisticky popísane škály emocii. Naposledy som takúto emočnu jazdu zažila pri Placebo Ja a toto je také iste.Je tu nenávisť,hnev,beznádej,získavanie dôvery,odpustenie,láska.Toto všetko je v knihe Mňa si nekúpiš skvelo premiešava. Na konci mi už vyhŕkli slzy a to asi hovorí za všetko.Bolo to veľmi dobre napísane.Mňa si nekúpiš odporúčam.


Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Peter Petterson-Vietor Severu-Stratený kalich

Peter Kalva-Dedičstvo

Patrícia Brestovanská -Zotročení vášňou