Sarina Bowen a Elle Kenndy Hodnej kluk a Zůstan


Autor:Sarina Bowen-Elle Kennedy
Názov knihy:Hodnej kluk
Počet strán:319
Séria:Wags
Vydavateľstvo:Baronet 

Anotácia:
Zorganizování bratrovy svatby je pro Jess Canningovou největší výzvou jejího života. Černá ovce rodiny si nemůže selhání dovolit. A nikdo (absolutně nikdo!) se nesmí dozvědět o té obrovské chybě, kterou udělala o jedné slabé chvilce s ženichovým svědkem. Chybě, která se nebude opakovat. Rozhodně ne. Přestože je to ten nejrajcovnější chlap na světě.

Pro Blakea Rileyho je chystaná svatba jako dar z nebes. Jess je hlavní družička a on ženichův svědek. Tak ať hra započne. No a co, že bude muset čelit troše (no tak dobře, spoustě) vzdoru? Jen potřebuje přesvědčit jednu tvrdohlavou blondýnu, že je ve skutečnosti hodnej kluk, i když se špatnou pověstí. Naštěstí jako každý hokejista ví, že když chcete skórovat, musíte se snažit.

Jess má všeho až nad hlavu i bez jednoho hodně sexy a trochu dětinského chlapa. Začne obřad včas i navzdory tomu, že někdo opil babičku? Patří vůbec na svatbu třpytky? A nevadilo by, kdyby družička zavraždila ženichova svědka?

Moje dojmy:
Tentoraz som sa rozhodla pre vás napísať v jednom článku dve recenzie a to na knihu Hodnej kluk a Zůstan.Knihy napísali Sarina Bowen a Elle Kennedy.Od Sariny som doteraz nič neprečítala ale knihy od Elly zbožňujem a ak ste doteraz neprečítali jej sériu Off Campus čím skôr to musíte napraviť.

Na knihu Hodnej kluk som sa veľmi tešila kedže som aspoň od jednej autorky niečo prečítala dúfala som že to bude super a aj keď to nebude také kvalitné ako spomínaná séria Off Campus aspoň sa to k nej trochu priblíži a táto séria sa stane mojou obľubenou.Bohužiaľ nestalo sa tak.

Najviac mi to kazila samotná hlavna postava Blake Riley ktorý mi neskutočne liezol na nervy.Blake ma svoj humor,svoje vystupovanie a nie každý tomu chápe, no proste si už všetci okolo neho zvykli že je takí aki je.Je to obrovský hokejista po ktorom idú ženy všetkej vekovej kategórie.Lenže on ma oči len pre jednu.Blake sa správal ako nevyburený pubertiak.Zo začiatku boli jeho vtipne narážky celkom fajn a dali sa zniesť, ale postupne som už počas čítania prevaľovala nad jeho hlaškami oči a hovorila som si:Ach ježiši to zase je na scéne vtipný Blake ktorý vôbec nie je vtipný.Miestami sa však  správal normálne a ukázal aj stránku kde mi bol sympatický a kde som s ním dokonca súcitila pretože vo svojom živote nezažil pekne chvíľky ale bohužiaľ o pár strán to bol taki istý Blake.Chlap ktorý neustal poukazoval na to čo  ma v nohaviciach a že to čo tam má stojí zato.Hlavnou ženskou postavou príbehu je Jess ktorá je úplne iná ako Blakey a keby môže tak ho vystreli na mesiac.Jess bola fajn postava.Bola vtipna a inteligentná.V knihe sa vyskytne mnoho postáv no tie sú skôr v uzadíí a autorky sa sústredili na príbeh Blakea a Jess.

Ak hľadáte oddychovku Hodnej kluk by mohla byť dobrá voľba.Príbeh je síce mierne predvídateľný,no i napriek tomu sa mi pačil.Svet hokejistov ma asi nikdy neomrzí.I napriek tomu že kniha ma trochu sklamala knihu odporúčám.Vám možno nebude tak liezť na nervy hlavni hrdina ako mne.


Autor:Sarina Bowen-Elle Kennedy
Názov knihy:Zůstan
Počet strán:311
Séria:Wags
Vydavateľstvo:Baronet

Anotácia:
Hailey Taylorová Emeryová tuší, že její oblíbený klient v Aportu – anonymní virtuální asistenční službě – je ve skutečnosti hokejová hvězda Matt Eriksson. Nahlédnout do složek klientů je sice proti pravidlům, je si však téměř jistá, že si každý den píše se svým celoživotním idolem a plní mu každé jeho přání. Hailey si stále léčí srdce po nedávném rozchodu, stačí jí proto jen nezávazné flirtování… Jenže pak se se svým klientem musí setkat tváří v tvář a zpanikaří.

Matt Eriksson ví moc dobře, co je to zlomené srdce. Ještě stále se nevzpamatoval z krachu svého manželství, navíc je v týmu jediný, kdo zná strašlivou pravdu: že hokej a dlouhodobé vztahy k sobě nejdou. Sotva se vidí se svými dětmi a jakékoli setkání s bývalou manželkou ho přivádí k šílenství. Jediný člověk, který ho zřejmě chápe, mu navíc nechce ukázat svou tvář.

Naštěstí to není nic, co by lístky na hokejové utkání nevyřešily. Hailey té nabídce nemůže odolat a Matt nemůže odolat Hailey.

Moje dojmy:
Nerobím to často no po knihe Hodnej kluk som hneď siahla po knihe Zůstan ktorá je druhý diel série Wags a táto kniha ma príjemne prekvapila.Bola určite lepšia ako prvý diel a opäť to bolo čítanie na pár dni pretože kniha bola dobre napísaná a bolo ťažké ju odložiť.

Hlavnou postavou príbehu je kamarát Blakea Matt Erikson.Úspešný hokejista ktorého miluje ženy tiež všetkých vekových kategórii.Po rozvode so svojou ženou žije len pre svoje deti.Do jeho života však vstúpi žena a prevratí mu život hore nohami.Matt Erikson bol predovšetkým milujúci otec.Život sa s ním nemaznal a jeho  bývala žena mu to tiež neuľahčuje.Autorky v tejto knihe poukázali aký je ťažký život športovca ktorý je vkuse na cestach a so svojou rodinou je málo.Matt bol fajn postava a nešlo si ho neobľubiť.Bol vtipný a mal charizmu.Hailey Taylorová-Emeryová úspešné vedie firmu Aport ktorým je klientom aj samotný Matt,celoživotný idol hlavnej hrdinky.Hailey bola úspešná a inteligentná.V knihe sa vyskytnú postavy aj z predošlej knihy a čitateľ zisti ako ich životy pokračujú a čo sa v nich zmenilo.Ako v knihe Hodnej kluk aj tu sú kapitoly z pohľadu Matta a Hailey.
Zůstan bola príjemná oddychovka ktorá síce tiež bola mierne predvídateľná  ale splnila všetko čo od takejto knihy očakávam.Obe autorky píšu fajn a ja s teším na knihu ON ktorá bude trochu iná ako tieto knihy ale myslím že nebudem  sklamaná. Zůstan odporúčam.






Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Patrícia Brestovanská -Zotročení vášňou

Peter Petterson-Vietor Severu-Stratený kalich

Peter Kalva-Dedičstvo