Michaela Ella Hajduková-Démonov anjel


Autor:Michaela Ella Hajduková
Názov knihy:Démonov anjel
Séria:Rekviem pre anjela
Počet strán:495
Vydavateľstvo:Motyľ

Anotácia:

Nekonečný život je pre Amadea po náhlom odchode jeho lásky len trápením. Návrat Alessandry však zmení úplne všetko. Amadeo si vyberá strastiplnú cestu, pričom netuší, že svoju lásku si berie so sebou. Jeho púť vedie prvou svetovou vojnou, ale aj bohémskym Parížom, svetom bohatých i chudobných. Ich svety sú však rozdielne ako svetlo a tma. Dokážu k sebe nájsť cestu, ktorú kedysi stratili? Je to vôbec možné? Ich láska sa zdá byť nemožnejšia ako kedysi a tajný a zakázaný vzťah je zatiaľ jediným východiskom.

Moje dojmy:

Démonov anjel bola jedna z kníh na ktorú som sa tento rok neskutočne tešila.Záver 1 dielu mi spôsobil zástavu srdca a ja som bola donutena čakať niekoľko mesiacov na druhý diel, ktorý som včera dočítala.Priznám sa, bez mučenia, že som čitateľ ktorého musí zaujať obálka Démonov anjel je krásna obálka a dokonalé sa hodí k príbehu.Ak milujete príbehy kde sa mieša fantasy prvky z láskou a máte radi vášnivé  príbehy o osudovej láske ktorá prekoná intrigy a časové odlúčenie pozrite sa po tejto autorke a príbehoch ktoré napísala.

Život je nevyspytateľný a niekdy nás poriadne potrapi.Toto je aj prípad Amadea ktorý po smrti Alessandry prežíva muky.Skutočnosť je však úplne iná.Nechcem vám prezrádzať veľa,tak napíšem že autorka si pre oboch pripravila veľa skúšok.Obaja,Amadeo i Alessandra nedostanú nič len tak a budu sa musieť v mnohých veciach obetovať.Vedľajšie postavy v príbehu dodajú na zaujímavosti a netočí sa všetko len okolo hlavných postáv.Dej je napínavý a vy neviete čo sa udeje ďalej.


Začiatok knihy bol pre mňa trochu boj a trvalo kým som sa začitala.Už som dokonca na seba začala hnevať,že čo sa deje so mnou keď mám z knihy od Mišky Hajdukovej zmiešane pocity a nie som táka nadšená,veď Miška patrí medzi moje obľúbené autorky.No postupne ako som sa do knihy začítala už som ju ťažko odkladala.Autorka ma obrovskú fantaziu.Na príbehu cítiť že si na ňom dala záležať a nie je to nejakí preplacany miš maš.Všetko je správne vyvážene. Aj tu môžeme očakávať pár prekvapivých momentov.

Kniha je plná emocii rôzneho druhu.Je to akoby ste nasadli na emocionálnu dráhu,a na konci vystúpite otrasený čo všetko si pre nás autorka pripravila.Démonov anjel  bola skvelá kniha.Príbeh sa odohráva na rôznych miestach väčšinou je to Taliansko.Keď som čítala knihu a zároveň si spomenula čo sa tam teraz deje,zostalo mi ťažko.Veľmi sa teším na ďalší príbeh od autorky a knihu Démonov anjel odporúčam.



Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Peter Petterson-Vietor Severu-Stratený kalich

Peter Kalva-Dedičstvo

Patrícia Brestovanská -Zotročení vášňou