Samantha Youngová-Scotland Street

Autor:Samantha Youngová
Názov knihy:Scotland Street
Séria:Dublin Street
Počet strán:311
Vydavateľstvo:Ikar

Anotácia:
So zlými chlapcami skončila, ale on jej nedá spávať.
Shannon MacLeodová má smolu na mužov. Bodaj by nie, keď ju priťahujú potetovaní svalovci so zvodným pohľadom, ktorý neveští nič dobré. Shannon si už prešla niekoľkými nevydarenými vzťahmi, posledný priateľ jej však pripravil ten najhorší budíček. Z nepríjemného zážitku sa ešte dlho spamätávala a odvtedy má mužov plné zuby - zvlášť tých zlých. Cole Walker predstavuje presne ten typ, ktorému sa chce Shannon vyhnúť - je príťažlivý, potetovaný a namyslený. Za drsným výzorom sa však skrýva dobré srdce a Cole navyše hľadá tú pravú. Keď sa mu do cesty pripletie rozkošná ryšavka, nezaváha a zaútočí na jej zlomené srdce.
Lenže minulosť nespí a pripomenie sa práve vtedy, keď to človek najmenej čaká.

Moje dojmy:
Dublin Street,London Road,Jamaica Lane,India Place a nakoniec Scotland Street sú knihy ktorými si slovenských čitateľov podmanila Samantha Youngova.Jej knihy sú plne emócii a každá postava v knihách si musela prejsť veľmi dlhu cestu kým našla konečne pokoj a šťastie a kým našli svoju životnú lásku. Tak to bolo aj v tomto prípade. Colea sme mohli poznať už z predošlých dielov. Cole to nemal rozhodne ľahké a ani hlavná hrdinka príbehu Shannon to nemala na ružiach ustlané. Smola na mužov priniesla do jej života iba trápenie,bolesť a stratu blízkeho človeka. Scotland Street je romanticky príbeh o odpustení, dôvere a snoch.
Shannon je veľmi komplikovaná. Vďaka nevydareným vzťahom bola nedôverčivá a kým si ľudia okolo nej získali dôveru prešiel nejakí čas. Shannon bola silná a to čo si prežila si ja osobne na vlastnej koži neviem a ani nechcem predstaviť. Zo začiatku som s ňou mala obrovsky problém. Každý chlap bol pre ňu takí istý ako jej bývali,hneď každého odcudzila. Toto jedine sa mi na nej nepáčilo. Postupne ako sa Shannon začala ľudom otvárať som si ju aj ja obľúbila a nemala som potom s ňou problém. Cole je jednoducho úžasný a so Shannon mal obrovskú trpezlivosť. Prežil si toho veľmi veľa a vďaka tomu ako to všetko zvládol mi bol sympaticky a získal si môj obdiv. Cole bol aj nesmierne vtipný a slovne prestrelky medzi nim a Shannom som si užívala . V tomto diely sa vyskytli postavy z predošlých dielov takže sa môžete tešiť napríklad na Jo,Joss a mnohých ďalších.


Scotland Street bola perfektná oddychovka ktorú som mala prečítanú za veľmi krátky čas.Stránky ubiehali obrovskou rýchlosťou a tento diel sa mi veľmi páčil. India Place bol trošička slabší diel ale s týmto dielom som nadmieru spokojná. Ako som písala veľa krát autorka nepíše len o jednej veci. V jej knihách sa riešia aj citlivé témy súčastnosti tak ako to bolo aj v tomto príbehu a všetko je to skvele premiešané takže sladký román z ktorého budete aj týždeň polepeny neočakávajte.


Scotland Street môžem len a len odporučiť. Ak ste ešte nečítali túto sériu rozhodne by ste to mali skúsiť. Teším sa na ďalšiu autorkinu knihu ktorá vyjde už tento rok.Samantha Youngová píše prijemne a lahko. V jej knihách najdete romantiku,nádych erotiky,emócie,trošku drámy.Scotland Street odporúčam.

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Peter Petterson-Vietor Severu-Stratený kalich

Peter Kalva-Dedičstvo

Patrícia Brestovanská -Zotročení vášňou