Samantha Youngová-London Road

Autor:Samantha Youngová
Názov knihy:London Road
Séria:Dublin Street
Počet strán: 439
Vydavateľstvo: Ikar

Anotácia:
Johannu vníma okolie ako vypočítavú zlatokopku, ktorá sa ochotne vrhá do postele majetným chlapom a necháva sa vydržiavať. Vlastná matka ju považuje za neschopnú a žalostné je, že Jo, ako ju kamaráti oslovujú, postupne podľahne predsudkom a uverí im. Skrátka, nestojí za nič. Iba skutoční priatelia poznajú pravdu o jej nezávideniahodnom osude. Na Joiných pleciach vždy ležalo bremeno starostlivosti o rodinu, zvlášť mladšieho brata Cola. Jo pri rozhodovaní neustále prihliada na bratovu budúcnosť, dokonca aj pri výbere partnera. Nedopustí, aby jej braček dopadol v živote ako ona. Rozum však dostane košom, keď spozná Camerona MacCaba, sexi neviazaného barmana a kolegu. Príťažlivý Cam si však Jo zjavne zaškatuľkoval ako vypočítavú mrchu, a keď sa prisťahuje na London Road do bytu o poschodie nižšie, vyzerá to na poriadnu katastrofu. Ako sa jej teraz podarí ututlať zahanbujúcu pravdu o matke a potlačiť hriešne myšlienky na drzého, no atraktívneho Cama? Veď je zadaná!

Moje dojmy:
Po dvoch knihách so série Millennium a zvlášť po Hobitovi s ktorým som trochu bojovala, dostala som obrovskú chuť prečítať si niečo romantické s čoho by som bola polepená aj za ušami. Môj pohľad na moju skromnú knižnicu ma utvrdil vtom že na poličke ma čaká cela séria Dublin Street a vtom okamihu bolo jasne čo si prečítam. Autorka Samantha Youngová ma prijemne prekvapila s prvou častou a okamžite sa zaradila medzi moje obľúbené autorky .Keď som siahla po druhej časti trochu som sa obávala keďže príbeh bol o Jo ktorá si v predošlej časti nezískala moje sympatie, pravé naopak. Neznášala som ju. Po prečítaní London Road musím priznať že som dala na prvý dojem(čo ja vôbec nerobím) a Jo som si zaškatuľkovala ako zlatokopku, pravda bola samozrejme iná a Johannu som si hneď po par stranách obľúbila.

Hlavná hrdinka Jo ako ju všetci volajú bola žena mnohých tvarí. Každý ju vnímal ako zlatokopku ktorá išla len po bohatých, chodila s bohatými mužmi ktorý jej kupovali drahé dary to je pravda ale ako náhle Jo mala možnosť všetky tieto veci predala aby užívala svojho brata a mamu. Jo mi bola veľmi sympatická .Je silná, obetavá a hlavne starostlivá ale na druhej strane aj komplikovaná a tvrdohlava .Muž ktorý jej spôsobí pekný chaos v duši i v srdci Cam bol jednoducho perfektný a mňa si úplné získal potom ako som zistila že je potetovaný :D Nielen Jo ale i Cam to mal celkom ťažké. Plusom hlavných postav ale i vedľajších bolo že autorka ich vykreslila veľmi realisticky. Problémy ktoré prežívala Johanna prežíva veľa ľudí aj v skutočnosti. Aj v tomto diely sa opäť vyskytnú postavy s predošlej časti a my sa dozvieme ako pokračuje ich život. Okrem postav ktoré poznáme, spoznáme aj iné postavy a určite si viaceré svojim spôsobom obľúbime.



London Road je príjemná oddychovka a ani tentoraz sa nebude cela kniha točiť okolo vzťahu hlavných hrdinov ale budú sa tu riešiť aj iné veci a hlavne autorka v tejto časti rieši dosť citlivú tému a to alkohol a tyranie. Vzťahy v tejto časti nebudú riešiť len hlavný hrdinovia ale aj iný takže opäť nám autorka načrtla nove vzťahy ktoré sa budú rozvíjať aj v ďalších pokračovaniach. Ak ste nečítali predošlú časť Dublin Street a mate strach že by ste boli s tejto časti zmätení to vám nehrozí .Hlavný hrdinovia i dej je úplné iný ako v Dublin Street.

Samantha Youngova je skvelá autorka .Je štýlu písania vôbec nemám čo vytknúť. Stránky sa veľmi rýchlo obracajú. V tejto knihe nájdete humor i napätie a poriadnu dávku romantiky s jemným nádychom.



Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Peter Petterson-Vietor Severu-Stratený kalich

Peter Kalva-Dedičstvo

Patrícia Brestovanská -Zotročení vášňou