Samantha Youngová-Jamaica Lane

Autor:Samantha Youngová
Názov knihy:Jamaica Lane
Séria:Dublin Street
Počet strán:311
Vydavateľstvo:Ikar

Anotácia:
Príťažliví muži privádzajú hanblivú Oliviu do rozpakov. Je čas zmeniť to!
Knihovníčka Olivia je sympatická kráska, ale trpí veľkým komplexom. Bojí sa nadviazať rozhovor s atraktívnym mužom, hneď očervenie. Nepovažuje sa za príťažlivú. S partnerskou intimitou takmer nemá skúsenosti. Kým sa jej rovesníčky zaúčali do tajov sexu, ona sa starala o chorú mamu. Keď si na Jamaica Lane prenajme svoj prvý byt, uvedomí si, že nastal čas pohnúť sa ďalej. Je po uši zamilovaná do postgraduálneho študenta, no pri každom stretnutí s ním ju pochytí panika.Záchrana príde v podobe jej dobrého priateľa, šarmantného sexi sukničkára Nata Sawyera. Ten sa záväzkom veľkým oblúkom vyhýba, ale k priateľom je lojálny. Olivia sa mu preto zverí so svojím trápením. Nate sa ponúkne, že ju naučí flirtovať a pomôže jej získať sebavedomie v posteli. Dvojica sa teda vrhne rovno na prax. Dajú si len jedinú podmienku - lekcie zvádzania nesmú ohroziť ich priateľstvo.

Moje dojmy:
Samantha Youngová je úspešná Škótska autorka a jej séria Dublin Street je jednoducho perfektná a každý dňom si tato autorka podmaňuje ďalších čitateľov(dovolím si tvrdiť že hlavne čitateľky).Na budúci rok sa dočkáme aj preloženia ďalšej knihy s tejto série ktorá bude niesť názov Scotland Street. Po prečítaní Jamaica Lane som mala vážnu dilemu.Prvá časť Dublin Street do teraz patrila medzi moje obľúbenú časť aj keď London Road bolo tiež fajn ale zdaleka to nemalo na prvu časť.Po prečitani Jamaica Lane sa neviem rozhodnúť či Dublin Street alebo Jamaica bola lepšia pretože obe boli skvele a ja som si čítanie uživila a niekedy som sa smiala, inokedy mi bolo ľúto s toho akí osud mali naši hlavni hrdinovia.

Mlada knihovnička Olivia ma malo skúsenosti s mužmi. Pretože pravé v období keď sa jej kamarátky zamilovali a nasledne si liečili zlomene srdcia ona sa starala o chorú mamu. Takže z Olivie je plaché dievča ktoré keď sa jej nejakí muž prihovorí, pozerá naňho ako puk a krvi by sa v nej nedorezali. Lenže Olivia stretavá v knižnici Benjamina, a vtedy si povie dosť. Ma oňho vážny záujem a tak sa rozhodne že ju do tajov filtrovania zaučí jej kamarát Nate ktorý strieda ženy ako ponožky. Ako som spomínala predtým Olívia je veľmi plachá a citlivá a pravé týmito vlastnosťami som si Olíviu obľúbila. Veľa krát som ju dokonca chápala a vedela som sa vžiť do jej kože. Nate je sukničkár ale i napriek tomu mi bol sympaticky aj keď som samozrejme nefandila jeho životnému štýlu a k tomu ako sa správal k ženám ale ako to býva v takýchto knihách Nate sa mení pravé vďaka Olívii a obaja si začínajú uvedomovať že kamarátska výpomoc sa pomaly mení na niečo iné.Ako to bolo aj v predošlých dieloch aj tu sa stretávame z postavami s London Road a Dublin Street. Dozvieme sa čo majú v nove živote a verte že sa im život poriadne zmenil. Aj v tomto diely nepôjde len o vzťahy ale bude tu spomenutá veľmi citlivá téma súčasnosti a to rakovina. Ako sa napríklad príbuzný vyrovnávajú s chorobou, následné odchodom človek ktorý podľahne tejto chorobe.


Jamaica Lane je romantická,miestami vtipná kniha a nachádzajú sa tam aj smutnejšie miesta nad ktorými sa čitateľ na chvíľu pozastavi a popremýšľa. Samantha Yongová je skvelá autorka a Jamaica Lane sa jej opäť vydarila. V knihe neboli miesta kde by som sa nudila alebo by som mala pocit že sa to už naťahuje ako žuvačka.Kniha je príjemná oddychovka s nádychom erotiky takže čitateľky ktoré majú radi také knihy rozhodne odporúčam sériu Dublin Street ale i vám ostatným.

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Peter Petterson-Vietor Severu-Stratený kalich

Peter Kalva-Dedičstvo

Patrícia Brestovanská -Zotročení vášňou