Colleen Hooverová-Odvrátená tvár lásky

Autor:Colleen Hooverová
Názov knihy:Odvratená tvár lásky
Počet strán:317
Vydavateľstvo:Ikar

Anotácia:
Chcel iba sex. A ona tiež...

Tate Collinsová sa nezaľúbi na prvý pohľad, keď sa stretne s tajomným a príťažlivým pilotom Milesom Archerom. Nezájdu ani tak ďaleko, aby sa z nich stali dobrí priatelia. Jediné, čo majú Tate a Miles spoločné, je vzájomná fyzická príťažlivosť, ktorú nedokážu potlačiť. Keď ich vášne prepuknú naplno, uzavrú akúsi dohodu. Miles nehľadá lásku, pretože má za sebou nešťastnú skúsenosť z minulosti, a Tate na ňu pre školu a prácu nemá čas - takže im zostáva len spoločný sex. Zdá sa, že to bude fungovať, ak Tate dodrží dve Milesove pravidlá: nikdy sa ho nebude pýtať na minulosť a nikdy od neho nebude čakať spoločnú budúcnosť. Lenže Tate čoskoro pochopí, že so záhadným, uzavretým a smutným Milesom chce prežiť oveľa viac. Napokon zaváha aj Miles, keď pochopí, že láska je silnejšia ako všetky pravidlá, sľuby a odhodlania, hoci vie mať aj svoju odvrátenú tvár.

Moje dojmy:
Jej Beznádejná si získala mnoho čitateľov a medzi nimi som aj ja .Collenn píše skvelo a keď som sa dozvedela že vyjde Ugly love bola som nadšená a nevedela som sa dočkať vydania knihy. Zo začiatku som s knihy bola mierne rozpačitá. Trvalo mi kým som sa začítala a potom to bolo super a bola to veľká emocionálna jazda. Collen Hover opäť nesklamala.

Hlavnými hrdinami tohto príbehu je Tate a Miles.Tate bola v pohode a obľúbila som si ju. Miles bol veľmi tajomný a náladový. Autorka postupne odkrýva minulosť hlavného hrdinu. Na konci mi zostali len oči pre plač. Milesa mi bolo strašne ľúto. Viac neprezradím,musíte si prečítať knihu. Autorka opísala oboch hlavných hrdinov veľmi realisticky a počas čitania sa postupne vcitete do kože Milesa a Tate.

Takýchto príbeh je neúrekom,Collenn mu však dodala svoje osobitne čaro a kniha sa vám bude veľmi ťažko odkladať. Autorka vo vás vyvolá aj obrovskú zvedavosť čo také ukrýva Miles že to odmieta povedať Tate takže ak by vás kniha náhodou zo začiatku nebavila, vedzte že zvedavosť bude väčšia a knihu i tak dočítate.


V knihe sa prelína minulosť so súčasnosťou. Spoznáme Milesa ako mladého muža a postupne pod vplyvom situácii ktoré sa udejú sa Miles mení na Milesa ktorého pozná Tate. Ak mate radi túto autorku rozhodnete by ste si nemali nechať ujsť túto knihu. Odporúčam ale i ostatným čitateľom.

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Peter Petterson-Vietor Severu-Stratený kalich

Peter Kalva-Dedičstvo

Patrícia Brestovanská -Zotročení vášňou