E.L James-Grey

Autor:E L James
Názov knihy:Grey
Séria:Fifty Shades
Počet strán:556
Vydavateľstvo:XYZ

Anotácia:
Svet Päťdesiatich odtieňov sivej očami Christiana Greya
Prostredníctvom jeho vlastných slov, myšlienok, úvah a snov ponúka E L James iný pohľad na ľúbostný príbeh, ktorý uchvátil milióny čitateľov po celom svete. CHRISTIAN GREY má rád kontrolu v každej situácii. Jeho život je usporiadaný, disciplinovaný a absolútne prázdny - až do dňa, keď do jeho kancelárie vpadne pôvabne neohrabaná a éterická Anastasia Steelová. Po jej odchode sa Christian snaží zabudnúť na ňu, ale namiesto toho sa zmieta v búrke emócií, ktorým nerozumie a ani im nedokáže odolať. Zdá sa, že na rozdiel od žien, s ktorými sa stretával predtým, Ana doňho vidí - že cez masku úspešného biznismena, čo si užíva luxusný životný štýl, prenikne až do Christianovho chladného a zraneného srdca.Zaženie vzťah s Anou desivé zážitky z detstva, ktoré Christiana každú noc prenasledujú? Alebo jeho temné sexuálne túžby, tendencia ovládať druhých a zničujúca nenávisť voči sebe samému Anu odradia a zničia krehkú nádej, ktorú mu dáva?

Moje dojmy:
Autorka E L James vám je asi znama.Napísala megaúspešnú trilogiu Pädesiat odtieňov sivej a neskôr napísala Greya.50 odtieňov som čítala,dávno pred tým ako vznikol blog a prečitať u mňa vyše 600 stranovu knihu za tri dni je rekord.Autorka ma veľmi putavý štýl písania a stranky sa vám budu obracať veľmi rýchlo.Aj keď príbeh Christiana niekoho nenadchol a naradšej by knihy videl spalenú niekde na zahrade,ako oddychovka to bolo veľmi dobre a kto by si nechcel prečitať prvy diel z pohľadu Christiana Greya.Kedže som veľmi zvedavý človek :D tak som si knihu Grey požičala z knižnice a bolo to fajn a určite by som si prečítala aj ďalšie diely.

Christian Grey je veľmi úspešný muž.Je pracovity a vo svojej praci veľmi dôsledný.Je chladný a prisný.Traumu ktorú prežil zanechala na ňom stopy.V sexualnom živote preferuje dominaciu a to vyžaduje aj od Anastasii,ako to dopadne vám asi nebude potrebne písať.S Christianom som mala miestami problem pretože niekedy som mala pocit že to už hraniči s tým že nie je zdravotne poriadku a s toho čo si prežil tak mu tak trochu(trochu viac niekedy)preskočilo.Christian ma rád kontrolu a to v každej oblasti.Do jeho života,padne a to doslova Anastasia Steelova.Hlavna hrdinka bola fajn,aj keď mala momenty kedy bola trošku naivna a nedupla si ale inak fajn.Autorka sa sustredila skôr na vzťah Christiana a Anastasii takže ostatne postavy su v uzadii.Veľmi som si obľubila Christianovu nevlastnu mamu Grace a jeho nevlastnu sestru Miu.

Príbeh bol zaujímavý aj keď viete ako to skonči.Bola som veľmi zvedavá čo sa odohrava v hlave Christiana a jeho nočne mory by som nechcela zažiť.E L James nám v tejto knihe ukazala minulosť Christiana,niečo z detstva potom ako ho zachranila Grace z toho pekla kde vyrastal.Kniha sa mi pačila a ak sa vám pačil prvý diel 50 odtieňov sivej,tak si určite prečitajte aj tento diel.Odporučám.


Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Patrícia Brestovanská -Zotročení vášňou

Peter Petterson-Vietor Severu-Stratený kalich

Peter Kalva-Dedičstvo