Elle Kennedy-Návrh

Autor:Elle Kennedy
Názov knihy:Návrh
Počet strán:423
Séria:Off-Campus
Vydavateľstvo:Baronet

Anotácia:
Hanna Wellsová si je ve všech oblastech života jistá v kramflecích, až na sex a svádění. Jestli chce upoutat pozornost kluka, do kterého se zakoukala, musí vystoupit ze své ulity a udělat všechno, co bude potřeba, aby si jí všiml… I kdyby to znamenalo výměnou za předstírané rande doučovat namyšleného kapitána univerzitního hokejového týmu.Garrett Graham vždy toužil po jediném - hrát po vysoké profesionálně hokej, jenže teď hrozí, že kvůli stále se zhoršujícím známkám svého snu nedosáhne. Když mu jeho spolužačka předloží návrh, který by mu zajistil pozici v týmu a jí zájem vysněného kluka, dvakrát se nerozmýšlí.
Stačil ale jediný polibek, který vedl k tomu nejdivočejšímu sexu v životě, aby si Garrett uvědomil, že už nic předstírat nehodlá. Teď ještě musí přesvědčit Hannu, že kluk, kterého chce, je ve skutečnosti on. A to tak snadné nebude.

Moje dojmy:
O knihe Návrh ste už určite počuli. Knihu som najprv nemala v plane čítať ale pochvalne recenzie ma nakoniec presvedčili a ja som si knihu objednala.Návrh je perfektná kniha a mňa bavila od prvej strany. Ak hladate vtipne a romantické čítanie s hrdinkou ktorá ma mozog a jej logické myslenie si nevzalo dovolenku keď zbadala krásneho chlapa s ktorého ide každý do kolien tak tato kniha je pre vás.

Garretta som si veľmi obľúbila. Bol vtipný a mal charizmu. Hlavnu hrdinku Hannu som si tiež veľmi obľúbila.Hanna je veľmi silná a a to som na nej obdivovala. V minulosti si prežila veľa zlého a bolestivého. I napriek tomu čo si prežila nestratila humor a aj keď to chvíľu trvalo opäť je taka ako bola predtým,je veľmi vtipná a nad doťahovaním s Garretom som sa len smiala. Z vedľajších postav som si obľúbila Allie.


Takýchto príbehov ako je Návrh bolo aj bude a aj keď viete už od začiatku ako tento príbeh skončí autorka mu však dodala svoje čaro. Štyl písania Elle Kennedy je jednoduchý no putavy. Návrh nie je žiaden presladený román z ktorého by ste boli polepený až za ušami preto vám knihu odporúčam.

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Peter Petterson-Vietor Severu-Stratený kalich

Peter Kalva-Dedičstvo

Patrícia Brestovanská -Zotročení vášňou