Elle Kennedy-Omyl

Autor:Elle Kennedy
Názov knihy:Omyl
Počet strán:343
Séria:Off-Campus
Vydavateľstvo:Baronet

Anotácia:
John Logan může mít kteroukoli holku si zamane. Pro hvězdu univerzitního hokejového týmu je život jeden velký večírek. Za jeho sexy úsměvy a okouzlujícím šarmem se ale skrývá stále rostoucí zoufalství, že se po promoci dostane do slepé uličky.
Rychlovka s Grace Iversovou měla jen na okamžik rozptýlit jeho chmurné myšlenky. Poté co ji ale od sebe kvůli jednomu hloupému omylu odehnal, je Logan odhodlaný obětovat poslední ročník vysoké, poslední rok své svobody, aby ji přesvědčil, že by mu měla dát druhou šanci.

Grace se po letních prázdninách vrací zpátky na Briarovu univerzitu, starší, moudřejší, a bez myšlenek na toho arogantního hokejistu, kterému málem věnovala své panenství. Už není ta uťápnutá chudinka, jako když se setkali poprvé. Jestli Logan očekává, že se za ním připlazí a bude žadonit o pozornost jako jiné holky, tak se vážně plete. A že ji chce zpátky? To se tedy bude muset pořádně snažit...

Moje dojmy:
Návrh z pera Elly Kennedy sa mi veľmi pačil ale ako to už u mňa zvykom,k druhemu dielu ktorý nesie názov Omyl som a dostala až teraz.Na druhý diel som si prečítala rozporuplne recenzie,niekto bol nadšeny iný už tak nie.Kniha je úžasna aj keď už od prvej strany viete ako to všetko skonči i napriek tomu sa mi tento príbeh veľmi pačil a po knihach ktore som čítala som potrebovala prave niečo oddychove a to som aj dostala.Ako oddychovka je tato kniha skveľa voľba a ak ste tieto knihy ešte nečitali tak by ste to čim skôr mali urobiť.

Logan je medzi dievčatami veľmi obľubený a jeho posteľou prešlo toľko žien.Je sebavedomy,a niekdy až moc.Aj keď je sukničkar a ženy meni ako ponožky ja som si ho obľubila.Logan je úžasny,vtipny a pod maskou sebavedomého chlapa skryva svoju citlivu stránku a problemy ktoré ho trapia.Grace je jeho pravý opak.Je inteligentna,vtipna a nad dotahovanim s Loganom som sa musela len smiať.Postavy ktore sa objavia v tomto príbehu už pozname a autorka sa sustredila skôr na Grace a Logana kedže autorka o nich napísala samostatnu knihu.


Kniha je veľmi vtipna tak ako bol aj prvý diel.Autorka však v knihe rieši aj citlive témy,ako sú napríklad rodinne vztahy,alkoholizmus a rozvod.Ak ste čítali prvý diel a pačil sa vám určite siahnite aj po tejto knihe.Odporúčám

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Peter Petterson-Vietor Severu-Stratený kalich

Patrícia Brestovanská -Zotročení vášňou

Peter Kalva-Dedičstvo