Jojo Moyesová-Predtým ako som ťa spoznala

Autor:Jojo Moyesová
Názov knihy:Predtým ako som ťa spoznala
Séria:Predtým ako som ťa spoznala
Počet strán:343
Vydavateľstvo:Ikar

Anotácia:
Lou Clarková vie všeličo. Vie, že jej otec si ťažko hľadá prácu, vie, koľko krokov treba prejsť od autobusovej zastávky k rodičovskému domu. Vie, že sa jej páči práca v bistre, a vie, že možno neľúbi svojho priateľa Patricka, oduševneného športovca. Zato nevie nič o klasickej hudbe, nevie, že príde o miesto, a keby tušila, čo ju čaká, asi by prišla o rozum.

Will Traynor vie, že po dopravnej nehode stratil chuť do života.Vie, čím bol kedysi, vie, že všetko sa mu teraz zdá malé a neradostné, a veľmi presne vie, ako s tým skoncovať. Zato nevie, že Lou mu vtrhne do života ako farebná búrka. A ani jeden z nich nevie, že jeden druhého navzájom navždy zmenia.Román Predtým ako som ťa poznala má aj voľné pokračovanie. O ďalšom osude hlavných hrdinov autorka napísala knihu s názvom Čo bolo potom.

Moje dojmy:
O knihe Predtým ako som ťa spoznala ste už určite počuli. Jojo Moyesová je britská autorka ktorá získala niekoľko ocenený a každým dňom si získava viac a viac čitateľov. Predtým ako som ťa spoznala je príbeh nabití emóciami rôzneho druhu. Bohužiaľ dopredu som vedela ako tento príbeh skončí ale i tak som si chcela prečítať knihu. Autorka píše skvelo a kniha sa vám ťažko bude odkladať. Príbeh o Willovi ktorému sa behom sekundy zmení život vás dojme a chytí za srdce a ak mate radi romanticke príbehy ktoré niesu plne erotiky tato kniha je pre vás.


Will pred nehodou športoval. Vychutnával si život plnými dúškami,lenže osud sa s nim veľmi kruto zahral a pred tým usmievaví mladi muž plný života sa zmenil na zatrpknutého,mrzutého a náladového muža. Veľa krát som sa vedela vcítiť do kože Willa keď naňho ľudia hľadeli,tiež na mňa niekedy hľadia ako na opičku zoo.Lou je jeho pravý opak. Usmievava,bláznivá a svojská. Oboch som si veľmi obľúbila. V tomto príbehu postupne spoznávame aj Willovu a aj rodinu Lou,jej sestru Treenu som neznášala tak isto aj priateľa Lou Patricka. Ostatne postavy boli fajn.V knihe sa nachadza aj pár kapitol ktoré nie su z pohľadu Lou ale z pohľadu členov jej a Willovej rodiny.
Predtým ako som ťa poznala je veľmi pekný príbeh ktorý vás donúti zamyslieť sa nad par vecami a vážiť si to že ste zdravý a nikto sa o vás nemusí starať 24 hodín denne. Od prvej strany vás autorka vťahuje do príbehu.Po cely čas mate pocit že stojíte pri Lou a snažíte sa vrátiť chuť Willovi do života.

Predtým ako som ťa spoznala je príbeh o nádeji,snoch,rozhodnutí a laske.Jojo Moyesová ma skvelý rozprávačský talent. Odporúčam.


Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Peter Petterson-Vietor Severu-Stratený kalich

Peter Kalva-Dedičstvo

Patrícia Brestovanská -Zotročení vášňou