Monika Wurm-Nesmieš ma milovať:Farby lásky

Autor:Monika Wurm
Názov knihy:Nesmieš ma milovať:Farby lásky
Séria:Nesmieš ma milovať
Počet strán:310
Vydavateľstvo:Brána

Anotácia:
Dva príbehy, ktoré sa od seba nemôžu líšiť viac, spája iba tenučká niť medzi prítomnosťou a hriechmi z minulosti. Prečítajte si pútavý príbeh konžskej otrokyne Ashanti a jej majiteľa Arthura a moderný príbeh zo súčasnosti medzi korunným princom zo Saudskej Arábie a belgickou gemologičkou Sandy de Vos.
Minulosť, ruka v ruke s osudom, si necháva záležať i na tom, aby zaujímavo poprepletala životy hlavných hrdinov. Prináša viac ako len zakázanú lásku plnú utrpenia. Dokážu city odsúdené na zánik prežiť aj nemilosrdné predsudky spoločnosti?
Nechajte sa vtiahnuť do deja knihy, ktorá vás nielen pobúri, ale i dojme nevinou skutočnej lásky, ktorá aj napriek všetkým problémom odovzdá ľudstvu svoje posolstvo.

Moje dojmy:
Slovenskej autorke Monike Wurm ktorá ma na konte napríklad knihy Slzy predaných dievčat a Rockove Tango vyšla nedávno vo vydavateľstve Brána Nesmieš ma milovať s podtitulom Farby lásky.Tento príbeh je nabitý emóciami rôzneho druhu. V knihe sa prelínajú dve časove línie. Mám veľmi rada takéto knihy kde sa prelína minulosť a súčasnosť preto som sa na Nesmieš ma milovať veľmi tešila.

ko som spomínala predtým v knihe sa bude prelínať príbeh Sandy de Vos zo súčastnosti a mladučkej otrokyne Ashanti. Obe hlavne hrdinky si vo svojom živote prežili veľa bolesti. Ashanti ako otrokyňa vôbec nemala dobre detstvo,práve naopak. Počas čítania príbehu Ashanti miestami môj žalúdok spravil kotrmelec lebo niektoré opisy som musela veľmi dlho predychavať. Predtým ako sa pustite do tejto knihy pripravte sa nato že opisy tyrania a zaobchádzania z otrokmi budu veľmi krute. Obe hrdinky som si veľmi obľúbila. Sandy bola veľmi silná aj jej osud uštedril poriadnu tvrdú ranu. Bola pracovitá,trošku tvrdohlavá aj keď mi miestami svojím správaním liezla na nervy a nie vždy som sa stotožnila z jej rozhodnutiami obľúbila som si ju. Som veľmi zvedavá čo čáka tieto dve hrdinky v ďalšom príbehu.

Nesmieš ma milovať s podtitulom Farny lásky je príbeh nad ktorým budete ešte veľmi dlho po prečítaní premýšľať. Monika Wurm nás zavedie do sveta orientu a ak mate radi takéto príbehy rozhodne si tuto knihu nenechajte ujsť. Už budúci mesiac vychádza pokračovanie na ktoré sa veľmi teším.Nesmieš ma milovať odporúčam.


Za poskytnutie recenzného výtlačku ďakujem Nakladatelství Brána


Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Peter Petterson-Vietor Severu-Stratený kalich

Peter Kalva-Dedičstvo

Patrícia Brestovanská -Zotročení vášňou