Nicholas Sparks-Zápisník jednej lásky

Autor:Nicholas Sparks
Názov knihy:Zápisník jednej lásky
Počet strán:165
Vydavateľstvo:Ikar

Anotácia:
Dojímavo nežný príbeh o trvalej sile lásky. Noah Calhoun rozpráva príbeh lásky svojej ťažko chorej manželke, ktorá stráca pamäť. Číta ho z denníka, ktorý si viedol v čase ich mladosti. Noah stretol Allie už ako 16 - ročný, prežil s ňou krásne leto a miloval ju väčšmi než ostatné. Vojna a spoločenské predsudky milencov vtedy rozdelili. Keď sa po rokoch Allie vracia, je zasnúbená a má sa vydávať, ale chce si ujasniť city i obidvom mužom. Tak ako skladačka vnútri inej skladačky sa príbeh iba tejto dvojice vlastne iba začína. Napokon prežijú spolu dlhé roky a ich manželstvo je prežiarené vrúcnym vzťahom a vzácnou krásou. Podľa románu bol nakrútený úspešný film.

Moje dojmy:
Jeho knihy dojímajú milióny čitateľov na svete. Slovenských nevynímajúc. Nicholas Sparks patrí medzi mojich obľúbených autorov a na každý jeho príbeh ktorý vyjde u nás sa veľmi teším. Nicholas Sparks ma jedinečný štyl písania ktorý vás chytí za srdce a jeho knihy sa zamilujete. Zapísnik jednej lásky je jeho najznámejšie dielo. Prvý som videla film ktorý ma citovo vycucal a patri medzi moje obľúbené filmy.Štyry roky mi trvalo kým som našla človeka ktorý chcel knihu predať. Doteraz si pamätám aka som bola nadšená keď mi kniha prišla domov. Teraz po dlhšom čase som sa opäť pustila do knihy a aj po druhý krát mala pre mňa kniha čaro a veľmi ma zasiahla. Bolo ťažké sa od príbehu Allie a Noaha odtrhnuť. Takýchto milostných príbeh je na knižnom trhu veľa ale tento príbeh je jedinečný a vychádza zo skutočných udalosti a rozhodne stoji za vašu pozornosť. Ak ste náhodou film nevideli,prečítajte si najprv knihu. Je tam par detailov ktoré sú v knihe bud pozmenené alebo sa tam nenachádzajú.
Allie a Noah,hlavní hrdinovia tohto príbehu ktorý sa zoznámili v jedno leto a bola s toho laska. Bohužial spoločenské predsudky a vojna ich rozdelili. O 14 rokov neskôr sa stretávajú znova. Zmenili sa obaja. Ich názory sa zmenili,dospeli. Ako skonči toto stretnutie sa dozviete v knihe. Allie mi bola veľmi sympatická. Bola veľmi temperamentná trošku tvrdohlavá takže niekdy ich hádky boli veľmi vašnive. Noah mi bol sympaticky bol pracovitý,mal charizmu a prežil si toho naozaj veľmi veľa. Oboch som si veľmi obľúbila.

Príbeh je vyrozprávaný z pohľadu Allie i Noaha.V príbehu sa prelína minulosť v podobe spomienok Noaha na leto a neskôr na opätovne stretnutie po 14 rokoch, a súčasnosť kedy starší muž v domove pre staršých číta žene príbeh lásky dvoch mladých ľudí.


Zápisník jednej lásky je nádherný a dojemný príbeh na ktorý len tak ľahko nezabudnete. Nicholas Sparks píše úžasne a od prvej strany vás vťahuje do zaujímavého a krásneho príbehu. Túto útlu knižočku budete mať za par hodinu prečitanu. Príbeh si vás ziska a určite pri nej vyroníte zo pár slz. Zapisnik jednej lásky vás dojme,rozosmutí ale určite si vás ziska tak ako film Odporúčam.


Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Patrícia Brestovanská -Zotročení vášňou

Peter Petterson-Vietor Severu-Stratený kalich

Peter Kalva-Dedičstvo