Samantha Youngová-Hrdina

Autor:Samantha Youngová
Názov knihy:Hrdina
Počet strán:331
Vydavteľstvo:Ikar

Anotácia:
Alexa Hollandová vždy pokladala svojho otca za hrdinu, ale iba do chvíle, keď odhalí, že ona a jej matka nie sú jeho jedinou rodinou. Zrazu sa zrútia všetky jej istoty, a preto chce od základov zmeniť svoj život. Začne si budovať vlastnú identitu, nechce mať nič spoločné s desivým tajomstvom, ktoré sa práve dozvedela. Náhoda jej do cesty postaví Caina Carrawaya, ktorému jej otec takisto zničil detstvo a pre ktorého Caine prišiel o rodinu. Rozhodne sa pomôcť mu, ale on jej pomoc odmieta. Začne pracovať ako jeho osobná asistentka, lenže stále to medzi nimi iskrí. Caine totiž vie, že nikdy nebude tým rytierom, ktorého Alexa hľadá. Chce, aby ho nenávidela, svojím správaním ju irituje a očakáva, že sa zvrtne a odíde preč...

Moje dojmy:
Nedávno vyšlo vo vydavateľstve Ikar Hrdina z pera Samanthy Youngovej. Od autorky som čítala celu sériu Dublin Street,ktorá sa mi veľmi pačila. Ak ste sa do tejto série ešte nepustili čim skôr by ste mali. Recenzie na jednotlive časti nájdete aj na blogu. Na Hrdinu som sa veľmi tešila a akonáhle sa mi znížil počet knih z knižnice pustila som sa do knihy. Samantha Youngová ma nesklamala ani touto knihou. Hrdina je príbeh plný emócii rôzneho druhu,romantiky s erotickým nadychom. Počas čítania sa budete škeriť,rozplývať sa a smiať.

Oboch hlavných hrdinov som si obľubila. Cain mal charizmu,bol vtipný a pri slovných prestrelkách s Alexou som sa len smiala. Alexa bola trošku tvrdohlavá a nedala si tak ľahko skákať po hlave. Vo veľa veciach som sa s nou stotožnila. Okrem hlavných hrdinov som si obľúbila Effie ktorá bola suseda Caina.V knihe vystupuje mnoho postav vďaka ktorým nás čáka par dramatických momentov.

Hrdinu odporúčam hlavne čitateľom ktorý máju radi romantické príbehy. Samantha píše skvelo, ľahko a pútavo. Kniha sa vám bude ťažko odkladať Ak ste čítali predtým sériu Dublin Street toto si musíte prečítať. Odporúčam

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Peter Petterson-Vietor Severu-Stratený kalich

Peter Kalva-Dedičstvo

Patrícia Brestovanská -Zotročení vášňou