Sylvain Reynard-Gabrielovo inferno

Autor:Sylvain Reynard
Názov knihy:Gabrielovo inferno
Počet strán:569
Séria:Gabrielovo inferno
Vydavateľstvo:XYZ

Anotácia:
Gabriel Emerson, cez deň vážený profesor a odborník na Danteho, v noci hriešnik zmietaný spaľujúcou vášňou, stretne plachú a neskúsenú študentku Juliu Mitchellovú. Je presvedčený, že je anjelom zoslaným na jeho spásu. Ona hneď na prvý pohľad vedela, že Gabriel je láskou jej života, na svoju prvú lásku však nikdy nezabudla. Julia znáša s Gabrielom jeho osobné peklo a on váha, či riskovať svoje postavenie, kariéru a povesť kvôli obyčajnej študentke. Vášnivá túžba ho však úplne opantala a nedá mu spať podobne ako vidina z dávneho sna...

Moje dojmy:
Gabrielovo inferno je medzi čiateľmi zvľašť čitateľkami veľmi obľubený.Tento romanticky príbeh z nadychom tajomna sa m veľmi pačil aj keď som mala niekdy počas čítania príbehu pocit že sa zbytočne naťahuje rozhodne neľutujem že som si túto knihu prečítala.Autor píše putavo a kniha sa vám i vďaka tomu bude čítať veľmi rýchlo.V tejto knihe najdete zakazanú lásku medzi študentkou a učiteľom čo mám veľmi rada takže aj toto bolo pre mňa plusom tejto knihy.Gabrielovo inferno v sebe ukrýva príbeh o dvoch ľudoch ktorý si prešli v živote veľa bolesti,stretli sa no osud to chcel inak,dalšiu šancu dostali až o pár rokov a ako to všetko skonči si musite prečítať v knihe.

Hlavnou hrdinkou príbehu je mlada študentka Julia ktorí odišla z rodného mesta študovať do Toronta.Julia mi prišla miestami veľmi naivna ale až na konci som zistila prečo sa tak spravala.Vo svojom živote prežila veľa bolesti takže je skôr utiahnuta a nema potrebu si hľadať priateľov.Gabriel je vo svojom obore veľmi uznavaný.Navonok je prísny a namysleny a tajomny.V skutočnosti je to uplne inak.Podobne ako Julia aj on si prešiel niečim čo si nikto nedokaže predstaviť a čo v duši človeka zostane natrvalo a bolesť nikdy tak celkom nezmizne.Gabriel bol fajn keď ukazal svoju pravú tvár aj keď mi niekdy bohužiaľ trošku liezol na nervy timi sladkymi rečami.Ale inak to bolo fajn.Autor sa sustredil viac na vzťah Gabriela a Julie takže až na pár postav su ostatne v uzadii.

Gabrielovo inferno je zaujímavý príbeh ktorý ako som spominala predtým na pár miest ktore mi prišli zbytočne natiahnute zaujme a ako oddychovka je skvelá.Teším sa na ostatné diely.Odporučám.

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Peter Petterson-Vietor Severu-Stratený kalich

Patrícia Brestovanská -Zotročení vášňou

Peter Kalva-Dedičstvo