Kto som

Ahojte,všetci volám sa Simona a vítam vás na mojej stránke Sisa a jej knižný svet.Milujem knihy a preto som sa už v roku 2014 rozhodla spolu s kamoškou založiť si svoj blog ktorý niesol názov Only in dreams.Ona, po čase z neho odišla no ja som sa do písania zamilovala a to sa nezmenilo aj keď každú recenziu alebo článok uverejňujem z malou dušičkou kto si zase na mne vyleje zlosť.Pýtate sa prečo,lebo som už počas školy mala problém s gramatikou a to sa nezmenilo.Bolo mi diagnostikovaná dyslexia preto úprimne vás prosím, ak mate chuť si zo mňa robiť dobrý deň tak môžete prestať čítať, a zabudnite že som existovala.I napriek všetkým okolnostiam píšem ďalej a keď mi niekto napíše,vďaka tebe a tvojej recenzie som si kúpila knihu,prípadne sa vám moja recenzia páči je to super a teší ma to.

Tí ktorý ma nepoznajú tak sa vám trochu predstavím.Ako som spomínala predtým volám sa Simona a mám niečo cez 20 rokov.Pracujem a tak nejako žijem.Milujem knihy,filmy a seriály.Mám rada napr Slipknot,Arch Enemy,Epica a iné.Milujem čokoládu a nepijem kávu.Moje obľúbené autorky sú napr.Mirka Varáčková,Monika Wurm,Elle Kennedy a iné.Čítam rôzne žánre.Väčšinou sú to romantické príbehy a thrillery a keď sú to psychothrillery tak som najspokojnejšia.Nemám rada filmové horory ale ako knihy si ich rada prečítam.Od mala verím na duchov a karmu.Neznášam hady a klaunov.Celkovo som dosť strachopud :D a to je asi na teraz všetko.

Ak máte záujem pozrieť si môj prvý blog-nájdete ho na tejto adrese-http://only-in-dreams.blog.cz/
Rozhodla som sa odísť z blog.cz po dlhom rozmyšľaní a zistila som že toto mi vyhovuje viac.Ešte stále sa mám čo učiť no baví ma to.Tak budte prosím trochu zhovievavý celkovo mi vždy trochu trvá kým sa niečo naučím :) Dúfam že ty ktorý ma sledovali a čítali si moje recenzie na stránke Only in dreams budu chodiť aj sem.Postupne budem sem dávať recenzie,nie už všetky.

Dúfam, že sa vám na mojej stránke bude páčiť a keby niečo kľudne mi napíšte,nehrýziem :) Priložím vám sem pár mojich fotiek aby ste vedeli ako vyzerám a kto sedí za počítačom.

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Peter Petterson-Vietor Severu-Stratený kalich

Patrícia Brestovanská -Zotročení vášňou

Peter Kalva-Dedičstvo