Melanie Moreland-Kontrakt

Autor:Melanie Moreland
Názov knihy:Kontrakt
Počet strán:413
Vydavateľstvo:Baronet

Anotácia:
Může láska někoho doopravdy změnit?
Katharine pracuje pro šéfa Richarda, bezohledného tyrana, který se nikdy neohlíží na nikoho a na nic. Potřebuje práci, a tak musí strpět jeho nekonečné požadavky a ponižování. Jednou však od něj dostane úkol, s nímž rozhodně nepočítala. Její pracovní smlouva teď zní - milenka a snoubenka. Když lásku musí předstírat dva lidé, kteří se nesnášejí, co se asi stane? Drsné napětí a erotické jiskření přerůstá do něčeho nečekaného. Katharine náhle bez svého nenáviděného nepřítele nedokáže žít. Je to vůbec ještě ten starý Richard, nebo se z něj stal někdo jiný? Přežije jejich vztah tento neobvyklý a zrádný kontrakt?

Moje dojmy:
Mám teraz momentálne sladké obdobie to znamená že siaham väčšinou po romantikach ale sem tam si to preložím krimi aby mi s toho nehrablo :D tak som spravila aj v prípade knihy Kontrakt na ktorú som sa veľmi tešila.Bola to aj prvá kniha po veľmi,ale naozaj veľmi dlhom čase pri ktorej som vydržala čítať do pol 1.Bola som s nej nadšená, ale postupne ako som sa dostala do druhej polovice moje nadšenie opadlo ako bublina.Ak chcete rozprávku pre dospelých dávam do pozornosti rozhodne túto knihu.Pokiaľ nie tak túto knihu ani nečítajte.

Katharine pracuje pre šéfa Richarda ktorý ma od milého šéfa veľmi ďaleko.Správa sa ako namyslený idiot ktorý si mysli že Katharine je nezaujímavá a neatraktívna.Všetko čo urobí ho vytáča,všetko čo povie ho vytáča.Katharina by najradšej odtiaľ odišla no musí zatnúť zuby a plniť rozkazy svojho šéfa.V jeden deň ju však prekvapí úloha ktorú nečakala ani vo sne.Ma predstierať že je Richardova snúbenica a milenka.Katharine to nemala v živote ľahké no i napriek tomu je nesmierne silná.Osud sa s ňou nemaznal a do cesty jej ešte priviedol Richarda.Je pravý opak hlavnej hrdinky.Nie je milí ako ona,nie je chápavý a Katharine nemôže ani cítiť.Obaja boli zaujímaví charakterovo no bohužiaľ ani jedného som si neobľúbila. Mám pocit že s toho idiota sa rýchlo stal milujúci partner ktorý by  jej zniesol aj modré z neba a tak sladký že som nepotrebovala čokoládu najbližšie dni.V druhej polovici knihy sa medzi postavy vytratilo iskrenie a erotické napätie a nahradilo to žuvačkové správanie oboch postáv.


Ako som písala predtým kniha ma od polovice prestala baviť.Neustále to bolo o tom istom.Mám rada sladké príbehy ale toto už bolo na mňa veľa. V knihe sa nachádza aj novela ale úprimne neprečítala som ju celú pretože by som asi dostala záchvat zúrivosti.Príbeh mohol byť kľudne aj o 20-30 strán kratší.U mňa sklamanie a knihu ja osobne neodporúčam.

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Peter Petterson-Vietor Severu-Stratený kalich

Patrícia Brestovanská -Zotročení vášňou

Peter Kalva-Dedičstvo