Michaela Ella Hajudková-Dorianová kliatba

Autor:Michaela Ella Hajduková
Názov knihy:Dorianova Kliatba
Počet strán:247
Vydavateľstvo:Motyľ

Anotácia:
Dorian Wayne je mladý muž, ktorý sa rád obklopuje umelcami a plnými dúškami si vychutnáva všetko, čo mu život v Londýne na konci 19. storočia ponúka. Do jeho života však vstúpi mladá nádejná maliarka Violette Reynardová. Ich vzájomné city prehĺbi obraz, ktorý namaľuje. Ani jeden z nich však ešte netuší, ako veľmi ovplyvní táto osudná maľba ich životy a že v Dorianovom vnútri prebudí netvora, ktorý nepozná hranice...

O mnoho desaťročí neskôr žije v Londýne Annabelle Evansová - žena poznačená tragédiou, ktorú však životné okolnosti nedokázali zlomiť. Pracovný telefonát od známeho muža rozhodí jej pokojný svet a dá mu smer, ktorý by ani vo sne nečakala.

Čo spája Annabelle s umelkyňou z minulosti? A môže pomsta zahojiť staré rany, alebo spôsobí, že pre ňu príde ešte o viac, ako mohla získať?


Moje dojmy:
Michaela Ella Hajduková je slovenská autorka ktorá napísala napríklad Zákon krvi,Nemecké dievča neplače.Doma mám od tejto autorky knihu Nájdem ťa v čase ktorú som však ešte nečítala.V tejto knihe s prelína minulosť a súčasnosť čo mám v knihách veľmi rada tak som dúfala že tento príbeh ma nesklame.Kniha ma veľmi prijemne prekvapila a som s nej nadšena a rozhodne si prečítam predošlú autorkinu knihu Nájdem ta v čase čo najskôr.Autorka Michaela Ella Hajdukova sa inšpirovala postavou Doriana Graya takže už teraz viem akú knihu si požičiam najbližšie z knižnice.Príbeh ktorý sa odohrava v tejto knihe je veľmi zaujímavy. Autorka dokáže vo vás vyvolať zvedavosť a ani neviete ako a už ste na konci.
orian Wayne je mladý muž na konci 19 storočia.Do jeho života vstupí mlada nadejna maliarka Violette Reynardová.Zaľubia sa do seba no osud ma s nimi iné plany.O mnoho,mnoho rokov žije v Londyne Anabelle Evansova,ktorá je veľmi talentovana navrharka a šperkarka.Aký osud spaja tieto dve ženy a samotného Doriana Wayne s toutou ženou so sučastnosti?Na tieto otazky,najdete odpoveďe v knihe.Zo začiatku vám nič nebude davať suvis no postupne to do seba začne zapadať a čitateľa čaká mnoho prekvapení.Dorian je zvlaštny.Na začiatku bol veselý,spoločenský a plne si užival život.No udalosti ktoré sa udiali a chybe ktoré ho stali priliš veľa ho zmenili.Violette bola fajn.Na svoj vek bola trošku naivna no osud sa s ňou nemaznal a prežila si veľa bolesti.Anabelle bola silná hlavna hrdinka.Na svojej tvari nesie znak tragedie ktorá ju poznačila.Okrem svojej blízkej kamaratky sa s nikim nestretáva a tak jej to vyhovuje.Jeden deň jej však telefonat od neznámeho muža navždy zmení život.

Príbeh je plný tajomna.Ako som spomínala predtým prelína sa v knihe minulosť a súčastnosť.Michaela Ella Hajduková použila vo svojej knihe zaujímavu tému s ktorou sa v knihach veľmi nestretávam.Príbeh o krehkej láske a o pravde ktorá vám navždy zmení život.Príbeh mi niektorých momentoch pripomínal rozpravku ktorú zobžňujem.Autorka píše veľmi pútavo a knihu bolo nemožne odložiť.Dorianová kliatba je veľmi dobrá kniha ktorú rozhodne odporúčám.Ak mate chuť na príbeh plný tajomstiev a lásky tak rozhodne si prečitajte túto knihu.


      Za poskytnutie recenzného výtlačku ďakujem samotnej autorke 


Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Peter Petterson-Vietor Severu-Stratený kalich

Patrícia Brestovanská -Zotročení vášňou

Peter Kalva-Dedičstvo