Petronela Stachová-Ardonia-Svetlo a temnota


Autor:Petronela Stachová
Názov knihy:Ardonia-Svetlo a temnota
Počet strán:247
Vydavateľstvo:Elist

Anotácia:
Čaká na vás krajina plná rozprávkových bytostí, harmónie, lásky, svetla a nezlomných priateľstiev, ktoré sa snažia pohltiť čierne prízraky, strach a zrada. Ako dopadne princ Leo, čarodejnica Melanie, víla Lily, temná kráľovná Kora či upírí bratia? Podarí sa temnote zvíťaziť alebo Ardóniu prežiari biele svetlo? Kto sa bude musieť obetovať a kto nájde svoje šťastie? Nechajte sa vniesť do dobrodružstva zázračného sveta, vstúpte do Ardónie…

Moje dojmy:
Milujem fantasy knihy preto keď som uvidela na Facebooku obálku na Ardoniu a zistila som že je to fantasy od slovenskej autorky,musela som knihu mať a prečítať si ju.Petronela Stachová je začínajúca autorka ktorá už svojou prvou knihou  Ardonia-Svetlo a temnota  má čo povedať.Knihu by som síce skôr odporučila tindžerkám no môže  zaujať aj chalanov.

Hlavnou postavou príbehu je Melanie ktorá žije v našom svete a o Ardonii nemá ani potuchy.Až do momentu keď jej návšteva,jednej malej víly nezmení život od základov.Melanie bola fajn postava ale mala som pocit že si rýchlo zvykla na Ardoniu a bytosti v nej.Menšie negatívum bola pre mňa romantická linka kde by som príbeh viac rozvinula.Do života Melanie vstúpi tajomný muž a stačí jej jeden pohľad a už ho miluje do smrti.Toto osobne ja neznášam v knihách. Stretnú sa a o dve strany si už vyznávajú nehynúcu lásku. V príbehu sa objavia aj iné postavy ktoré sú charakterovo zaujímavé a dej bude vďaka ním zaujímavý.


Z príbehu na vás vdýchne snovosť ktorá vás bude sprevádzať celou knihou .Autorka vymyslela zaujímavý svet plný víl,úpirov a iných bytosti.Ardonia-Svetlo a temnota je kniha o láske,priateľstve,boji medzi dobrom a zlom a neposlednom rade o mágii.Príbeh sa mi veľmi páčil i napriek tomu že sa tam vyskytlo pár chybičiek,rozhodne neľutujem že som si knihu prečítala.Ardoniu-Svetlo a temnota odporúčam. 

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Patrícia Brestovanská -Zotročení vášňou

Peter Petterson-Vietor Severu-Stratený kalich

Peter Kalva-Dedičstvo