Winter Renshawová-Absint

Autor:Winter Renshawová
Názov knihy:Absint
Počet strán:261
Vydavteľstvo:Ikar

Anotácia:
Na displeji sa zobrazovalo meno "Absint". Ja som ju však poznal ako podmanivý hlas v telefóne, s ktorým som neskoro do noci viedol debaty o Proustovi a Hemingwayovi, kde-tu pretkané necudnými… rozhovormi. Nikdy sme sa nestretli. Až raz vpochodovala ku mne do kancelárie s jablkovou lízankou v čerešňovočervených ústach a dobre známym hlasom sa spýtala: "Chceli ste so mnou hovoriť, pán riaditeľ?"
Ten hlas som poznal. Spoznal by som ho kdekoľvek.
Zdvihol som zrak. Vo dverách do mojej kancelárie stálo dievča v obtiahnutých legínsach a tielku s hlbokým výstrihom, v plných perách omáľalo lízanku a sledovalo ma povedomými jadeitovými očami.
Bola to ona.

Moje dojmy:
Veľmi som sa tešila na knihu Absint.Autorka Winter Renshawová píše úžasne.Spominanu knihu som mala prečítanu za deň čo sa mi malo kedy stane.Ak hladate oddychovku tak knihy od autorky by vás mohli baviť.Absint však bolo u mňa bohužiaľ trochu sklamanie.Počas čítania tejto knihy som mala pocit akoby autorka rýchlo chcela napísať túto knihu,nech už ma pokoj a môže začať písať nový.Bolo to fajn ale zďaleka to nemá na knihu Dokonalá iluzia.

Hlavnou postavou príbehu je mlada Halston a Ford.Všetko by bolo fajn,keby ona nie študentka a on riaditeľ školy a keby si počas letných prazdnin nepisali horuce spravy a nerozpravali sa cez telefon a o počasii to nebolo.Halston bola baba s ktoru nešlo len tak mavať.Bola úprímna a ako sa hovorí čo na srdci to na jazyku.Bola divoka a vtipna.Za týmto všetkým sa však skrýva niečo čo sa jej stalo v detstve a samozrejme zanechalo to na nej stopy.Myslim že nie každemu bude po chuti to ako sa Halston sprava.Ford je jej úplný opak a nikdy,nikdy sa nechcel zapliesť so študentkou,lenže osud ma niekedy chuť nás prekvapiť či už milo alebo nie.Ford bol prisny riaditeľ.Pracovity,naladovy.Autorka nám celú knihu omielala aký je Ford sexi,úžasny a že každá žena z neho pada do kolien až mi to začalo liezt na nervy.Toto na takichto knihach neznašam keď mi každu chviľu omieľa autorka o tom aký je úžasný a ženy mu padaju k noham.Autorka mohla opisať charaktery viac.Takto sme sa o nich dozedeli len čo to a ostatne sme si mohli domyslieť.


Príbeh Absint nebol zlý no pre mňa trochu sklamanie.Dúfam však že od autorky ešte nejaka kniha u nás vyjde lebo píše skvelo a bolo naozaj ťažke túto knihu odložiť.I napriek tomu že som z knihy nebola taka nadšena túto knihu odporúčám.

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Peter Petterson-Vietor Severu-Stratený kalich

Patrícia Brestovanská -Zotročení vášňou

Peter Kalva-Dedičstvo