Winter Renshawová-Dokonalá iluzia

Autor:Winter Renshawová
Názov knihy:Dokonalá iluzia
Počet strán:275
Vydavateľstvo:Ikar

Anotácia:
Tridsiatnik Hudson Rutherford potreboval snúbenicu. Jeho bohatí rodičia mu chceli za nevestu vnútiť akúsi rozmaznanú dedičku hotelového impéria, čo ohrozovalo jeho pôžitkársky a záletný životný štýl. Jediná cesta bola presvedčiť rodičov, že je skutočne, vášnivo a nadosmrti zaľúbený... do Mari, svojej osobnej asistentky, tretej za jediný rok.
Už len preňho pracovať bolo nad Marine sily. Každá baba sa za ním otočila a on bol arogantný, samopašný a namyslený. Veď ani jej meno nevedel poriadne vysloviť, tak ako chcel presvedčiť rodinu, že je beznádejne zaľúbený?! Mienila ho poslať kadeľahšie, no on ju odzbrojil svojím typickým úškrnom a veľkorysou finančnou odmenou. Nuž, na tri mesiace by azda svoju pýchu mohla potlačiť.
Lenže nepovedala mu jednu drobnosť a práve tá mohla všetko parádne skomplikovať!

Moje dojmy:
Po nejakom čase som siahla po romantickej knižke Dokonalá iluzia.Ak čítate takéto príbehy tak tato kniha vám určite neunikla.Na knihu som sa veľmi tešila s toho dôvodu že milujem knihy kde musia predstierať hlavne postavy že sú pár z nejakého dôvodu no a nakoniec to vypáli úplne inak .Aj keď asi od začiatku tušite ako to môže skončiť vedzete že nie vždy tak to je.Dokonalá iluzia bola skvelá oddychovka a autorka píše super.V príbehu najdete aj humor čo autorka skvelo dokazala sklbiť z romantickou linkou.

lavnou postavou príbehu je Hudson Rutherford.Uznavaný architekt.Je samoľúbi,povyšenecky a naladovy a pracovať s ním je horor.Mari je jeho pravý opak.Je pracovita lenže už ma svojho šéfa plne zuby tak sa rozhodne odísť,lenže ponuka a nasledne odmena je veľmi laka.Zvlašť teraz,keďju osud prekvapil.Hudson a Mari bola ako oheň a voda.Mari si nedala skakať po hlave a počas čítania som sa neraz zasmiala na cele kolo nad tým ako Hudsona uzemnila.Postavy sa postupne vyvijaju a autorka nekladie dôraz na erotiku a na to že postavy musia rýchlo byť spolu.Nechavá ich zoznamovať sa,kladie im do cesty prekážky ktoré sa snažia spolu prekonať a postupne ukazuje aký sú obaja v skutočnosti.


Kapitoly v knihe sú z pohľadu Mari aj Hudsona.Striedanie z pohľadu postáv mám v knihách rada a vďaka tomu sa vieme viac vcitit do kože hlavnej postavy a pochopiť ich.Autorka Winter Renshaw píše zaujímavo a ak hladate nejakú knihu na dovolenku určite by toto mohla byť dobra voľba.Už o pár dni vyjde u nás od autorky ďalšia kniha na ktorú sa veľmi teším.Hľadala som oddychovku no našla som zaujímavý príbeh ktorý ma počas čítania nenudil.Dokonalú iluziu odporúčám.

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Patrícia Brestovanská -Zotročení vášňou

Peter Petterson-Vietor Severu-Stratený kalich

Peter Kalva-Dedičstvo