Anna Em-Kniha ohňa


Autor:Anna Em
Názov knihy:Kniha ohňa
Séria:Kniha ohňa
Počet strán:402
Vydavateľstvo:Art Floyd

Anotácia:

Môžu byť draci skutoční a nepozorovane žiť medzi nami? Určite nie! Aspoň to si myslela Lili, dvadsaťpäťročná majiteľka píly v malom meste na východnom Slovensku. Keď sa na pozemku píly stanú dve kruté vraždy, Lili z nich upodozrieva svojho zamestnanca Trystana, ktorý ako jediný videl konflikt medzi ňou a prvou obeťou. Čím viac sa snaží Lili odhaliť pravdu, tým viac sa zamotáva do záhadných situácií, z ktorých už niet cesty von. Odhalí svet drakov a s nimi aj záhadnú Knihu Ohňa.

Moje dojmy:
Anna Em je meno začínajúcej autorky na ktorú by mali upriamiť pozornosť hlavne milovníci fanatsy knihy pre mladež ale kniha môže zaujať aj starších.Kniha ohňa ma nielen nádhernú obálku ale aj dobrý príbeh premyslený do posledných detailov.Miestami vidno že autorka len s písaním začína no i napriek tomu je príbeh zaujímavý a dobre napísaný.

Hlavnou postavou príbehu je mladá majiteľka píly Lily.Na začiatku som nevedela čo si mám o Lili myslieť,jej správanie mi prišlo nelogicke.Na pozemku kde je jej píla sa stanú dve vraždy,upodozrieva s toho zločinu svojho zamestnanca Trystana no neurobí absolútne nič.Ma podozrenie no nejde na policiu.Trystan ďalej veselo chodí do roboty,stretáva sa s Lili i ďalšími ľuďmi. Lili mi niekedy prišla strašne naivna až hlupučka.Trystan sa k nej sprava hrubo,no ona so sebou nechala mávať ako on chcel.Postupne ako príbeh ďalej pokračoval a tajomstva sa začali odkrývať sa on začal správať normálne a Lili tiež,nebola už ako 15 ročna poblaznená pubertiačka (bez uražky.) V knihe sa objaví mnoho postav vďaka ktorým bude dej napínavý a zaujímavý.


Najviac oceňujem že príbeh je vsadený do slovenského prostredia čo bolo veľmi zaujímavé a originálne. Kniha ohňa je prvý diel z tetralogie a ja som veľmi zvedavá čo si pre nás autorka pripraví do ďalších diel.Táto kniha sa vyznačuje hlavne tým, že nás Anna Em zoznamuje so svetom drakov.Nikde sa nepohnala a pomaly nám odkrýva  históriu drakov,spoznávame ich nepriateľov a čo bol dôvod prečo draci žijú medzi nami V knihe nájdete i lásku ale nič presladené nečakajte,láska je skôr v pozadii .Autorka píše zaujímavo a pútavo a ja sa teším na druhý diel.Knihu ohňa odporúčam.

Za recenzný výtlačok ďakujem ešte raz vydavateľstvu Art Floyd


Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Letne tipy 2

Peter Kalva-Dedičstvo

Diana Gabaldon-Mořeplavec