Gytha Lodgeová-Ukrytá


Autor:Gytha Lodgeová
Názov knihy:Ukrytá
Počet strán:363
Vydavateľstvo:Host

Anotácia:
Aurora Jacksonová je štěstím bez sebe, že se k nim může přidat. Večer začíná jako každý jiný — pití, tanec, rvačka, líbání. Někteří se po dvojicích vytrácejí do lesa, jiní zůstávají sami se zlomeným srdcem. Ale ráno není Aurora, nejmladší členka skupiny, k nalezení. Její přátelé tvrdí, že když ji naposledy viděli, byla v pořádku a chystala se jít spát…

O třicet let později je nalezeno tělo. Inspektor Jonah Sheens už ale tuší, co na něj v lese čeká: Aurora Jacksonová se konečně našla. V roce 1983 se Sheens účastnil pátrání a místní mládež znal osobně — včetně Aurory. Nyní je odhodlaný konečně odhalit pravdu. Vyšetřování zavede bývalé členy party zpátky do lesa, kde jsou opět konfrontováni s událostmi oné osudné noci, kdy jedna z nich zemřela a ostatní se nenávratně změnili. Všichni tvrdí, že jsou nevinní, jenže o místě, kde byla Aurora nalezena, věděli jen oni…

Moje:
Jeseň je pre mňa aj obdobie kedy čítam viac thrillerov a krimi ako inokedy.Skorá tma vonku navodzuje atmosféru sadnúť si na gauč zobrať nejakí mrazivý thriller alebo krimi príbeh do ruky a začítať sa.Nedávno vyšlo v českom vydavateľstve Host kniha Ukrýta.Obálka sa veľmi vydarila,je mierne temna a sľubuje čitateľovi mrazivý príbeh.

Bolo ich šest.Rozhodli sa vydať do lesa kde sa utáboria a prežijú fajn noc.Domov sa však vrátia len piati.Aurora Jacksonová je nadšená že môže ísť s ními.Ráno ju však nenájdu tam kde ju naposledy videli,zmizla bez stopy.Tým vyšetrovateľov ktorý sa ujmu prípadu po rokoch mi bol sympaticky a obľúbila som si ich.Aurora mi bola povahovo blízka.Som človek ktorý nemá rad miesta kde je veľa ľudi,kde je hluk a som radšej v tom svojom svete taká bola aj Aurora.V knihe sa prelína minulosť a súčasnosť. Kapitoly z minulosti a z osudnej noci sú väčšinou z pohľadu Aurory ktorú vďaka tomu viac spoznáme.Charaktery postáv opísala autorka realisticky čo je plusom.Autorka Gytha Lodgeová sa s čitateľom zahráva.Postupne zisťujeme že nie všetko je tak ako tvrdili pred rokmi.Tajomstva sa pomaly odhaľujú a už nič nebude také ako predtým.
Zo začiatku som sa v deji mierne strácala ale postupne ako som sa do príbehu začítala to už bolo lepšie.Dej je napinavý,pomaly graduje až do vyusti do zaujímavého konca.Ukrytá je prvotina autorky čo miestami na knihe vidno.I napriek tomu to bolo dobre napísaná krimi kniha.Ukrytu odporúčam.


Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Peter Petterson-Vietor Severu-Stratený kalich

Patrícia Brestovanská -Zotročení vášňou

Peter Kalva-Dedičstvo