Kristína Ježovičová-Zakázaná priťažlivosť


Autor:Kristína Ježovičová
Názov knihy:Zakázaná príťažlivosť
Počet strán:238
Vydavateľstvo:Lindeni

Anotácia:
Jana úspešne odpromovala a druhého septembra nastupuje do svojho prvého zamestnania ako pani učiteľka. Ešte predtým ju však kamošky zavolajú na disku, poriadne si pred začiatkom školského roka vyraziť z kopýtka. A tam jej zamotá hlavu chutný Johny. Chalanisko, s ktorým by už dávno bola v posteli, keby... keby sa proti nej všetci bohovia nevzbúrili a nepotrebovali niečo súrne vyriešiť. A keď začne školský rok, ďakuje bohom, že v tej posteli neskončili, lebo Johny drie lavice v maturitnom ročníku. Jana by mu rada dala zbohom, ale keď ho stretáva každý deň na školských chodbách... na tých niekoľko vášnivých bozkov a horúcich dotykov sa nedá len tak zabudnúť. A Johny jej to svojím správaním vôbec neuľahčuje. Dokáže mu odolať a ustrážiť si aspoň prvý rok povesť prísnej pani učiteľky?




Moje dojmy:
Kristína Ježovičová je naša úspešná autorka ktorá ma na konte desať kníh.Zakázaná príťažlivosť je moja druha knižka od autorky.Predtým som čítala Nevyslovené ktorá sa od tejto veľmi lišila.Bola to ťažka a smutná kniha no riešili sa tam témy ktoré sú aj v dnešnej dobe tabu a o ktorých by sa malo hovoriť.Zakázaná príťažlivosť je kniha o mladej začinajucej učiteľke ktorá sa zoznamí na diskoteke z jedným mužom ktorý sa jej pači.Mala v pláne s ním skončiť v posteli a užiť si super noc, no osud rozhodol inak a v septembri keď nastúpi do novej práce je rada že tentoraz si osud s nej dobrý deň neurobil, pretože chalan ktorý jej pomotal hlavu jej je žiak v maturitnom ročniku

Jana je mladá a začínajúca učiteľka, ktorá prišla z Liptova do Bratislavy.Jana bola fajn hlavna postava,autorka opísala jej charakter realisticky a dovolím si tvrdiť že každa žena sa v nej nájde.Muž ktorý jej pomotal hlavu a neskôr zistí že je jej študentom sa volá Ján ale ma prezývku Johny.Na jeho vek mi  však prišiel  veľmi vyspelý aj rozumovo múdry a niekdy som mala pocit akoby Jana mala 19 a nie on.Ak takí chalan ako je Johny existuje vo svojich 19 rokoch chcem sa s ním zoznamiť.V tejto knihe som mala celkovo problém s vedľajšími postavami a chvíľu som si musela zvykať na to akej sú povahy.Kedže vieme aké je drahé bývanie v Bratislave tak Jana býva s dvoma babami Laurou a Katarinou a obe mali svojráznu povahu.Ďalšia zvlaštná postava bola suseda ktorú som zo začiatku nemala rada ale postupne som si ju obľubila.Charakterovo sú postavy v tejto knihe rôznorodé a možno si spomeniete na vašu susedu ktorá je presne taka ista ako táto.
Začiatok knihy bol pre mňa zvláštny a chvíľu mi trvalo kým sa do príbehu začítala no potom to už bolo fajn.Autorka píše zaujímavo a pútavo a v knihe sa rieši niekoľko citlivých tém ako je strata blízkej osoby,LGBT tématika a mnohé iné.Ak hľadáte oddychovku  táto kniha by vás mohla zaujať.Zakazanú pritažlivosť odporúčám.

Za knihu ďakujem ešte raz samotnej autorke.


Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Peter Petterson-Vietor Severu-Stratený kalich

Patrícia Brestovanská -Zotročení vášňou

Peter Kalva-Dedičstvo