Baja Dolce-Placebo Ja

Autor:Baja Dolce
Názov knihy:Placebo Ja
Séria:Placebo
Počet strán:313
Vydavateľstvo:Art Floyd

Anotácia:
Rozchod zničil všetko, v čo Ema ešte pred pár týždňami verila. Jej sny a nádeje na lepšie zajtrajšky úplne zmizli, keď sa o Chrisovi dozvedela temné tajomstvo. Túžila si prečistiť hlavu a prísť na nové myšlienky, preto súhlasila, že pôjde s kolegami na pracovnú cestu do Milána. Osud zase raz rozdal karty podľa vlastných pravidiel, keď jej neplánovane skrížil cestu ON. Nečakaný návštevník priniesol do Eminho života zmätok a rozdúchal staré city, ktoré by najradšej nadobro pochovala. Mier medzi bývalými milencami nebol možný, pretože ich horúce hlavy boli plné vlastných právd a predsudkov. Dokážu sa nakoniec preniesť cez prekážky, ktoré im život hádže pod nohy, alebo sa navždy rozlúčia?
Prečítajte si druhé pokračovanie trilógie Placebo inšpirované životom, ktoré vás vnesie do vášnivého a zamotaného príbehu Emy a Chrisa plného tajomstiev a starých démonov. Jediné, čo obaja potrebujú, je zachrániť sa navzájom.

Moje dojmy:
Baja Dolce si pomaly získava miesto medzi autorkami na našom trhu a pre romantičky sú jej knihy nutnosť.Na druhý diel ktorý je opäť ladený do fialova som sa veľmi tešila.Ešte predtým som si prečítala Placebo On aby som si pospomínala na všetko dôležite.Tento druhý diel je iný.Je viac o emociiach rôzného druhu,ide viac do hĺbky príbehu,do pocitov hlavných postav a to sa mi nesmierne páčilo.Vďaka knihe som sa preniesla ja osobne naspäť do obdobia spred 2 rokov kedy som mala podobne pocity ako Ema,kedy v mojom srdci bol totalný chaos a ja som nevedela či je to alebo ono správne,či robím dobre,čo mám vlastne robiť.Placebo Ja bola jedna emočna jazda z ktorej som vystúpila mierne emočne rozbita ale stálo to zato.

Hlavnou postavou príbehu je Ema ktorú bola šťastná,lenže rozchod s Chrisom ju položil na kolena.Chrisa veľmi milovala a to čo sa o ňom dozvedala ju zničilo.Preto sa rozhodla odísť z kolegami do Milana.Tam zabudne aspoň na chvíľu naňho lenže niekedy ma s nami osud iné plány.Ema bola neskutočne silná osobnosť.Nemala to ľahke no mohla sa spolahnuť na svoje kamošky ktoré ju podržali nech sa dialo čokoľvek.Placebo Ja je hlavne o Eme o jej ceste nestratiť zdrávy rozum a zacelenie rany ktorú jej spôsobil Chris.Kniha je nabita emociami rôzného druhu a ja som neraz mala pocit že som v tomto príbehu hlavná postava pretože tie isté pocity som zažívala aj ja,ten istý bordel v srdci i hlavne som mala aj ja.Veľa krát som si počas čítania hovorila:Hm toto poznám,autorka mi hovori z duše.V knihe vystupuje mnoho postáv a jedna mi neskutočne liezla na nervy a to bol Michael.Keď si prečítate knihu tak zistite prečo.

Baja Dolce patrí u mňa medzi autorky ktoré keď chytím do ruky jej knihu tak ju nepustím kým neotočím posledný list v knihe a tak to bolo aj pri Placebo Ja.Nasadla som na emocionalnu jazdu a už som sa viezla.Preživala som milión rôznych emocii,hnev,smútok,radosť až som prišla na koniec a epilog mi skoro v mojích 26 rokoch spôsobil infarkt pretože nutne potrebujem tretí diel.Autorka píše veľmi pútavo a ja dúfam že sa okrem posledného dielu Placebo My dočkame aj inej knihy od autorky.Dovolím si tvrdiť že autorka Baja Dolce spravíla medzi autorkami čo píšu romantické príbehy príjemný vietor ktorý priniesol niečo nové a zaujimavé.Placebo Ja odporúčám.

Ešte raz chcem poďakovať samotnej autorke za zaslanie knihy,v prípade zaujmu si môžete kúpiť knihu 

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Peter Petterson-Vietor Severu-Stratený kalich

Peter Kalva-Dedičstvo

Patrícia Brestovanská -Zotročení vášňou