Baja Dolce-Placebo My


Autor:Baja Dolce
Názov knihy:Placebo My
Séria:Placebo
Počet strán:367
Vydavateľstvo:Art Floyd

Anotácia:

Scenárista menom Život podrobil lásku Emy a Chrisa rôznym skúškam v podobe nedorozumení, klamstiev a tajomstiev, avšak oni sa nevzdali a konečne si vyslúžili status MY.
Po všetkých útrapách nadobudli pocit, že nastal čas, kedy si môžu užívať jeden druhého a krásu prítomného okamihu. Lenže čo ak všetky skúšky, ktorými si prešli, boli len predzvesťou niečoho omnoho horšieho?
Stačil jeden záhadný telefonát a všetko, na čom Eme záležalo, sa začalo rúcať ako domček z karát. Slnečnú oblohu zastreli tiene minulosti ožívajúce z najhorších nočných môr a rozohrali nebezpečnú hru, ktorá sa neobíde bez následkov.
Veľké finále knižnej trilógie Placebo preverí hĺbku citov i silu priateľstva, vypýta si poriadnu dávku odvahy a podrobí vzťah dvoch milencov najnáročnejšej skúške zo všetkých. Len čas ukáže, či sa klamlivé placebo mohlo zmeniť na skutočnú medicínu.
Moje dojmy:
Mnoho milovničok romantiky sa nemohlo dočkať tretej fialovej knihy Placebo My ktorú napísala Baja Dolce.Táto autorka je živým dôkazom toho že sa nemáte vzdávať svojho sna stať sa spisovateľkou.Odmietlo ju mnoho vydavateľstiev až dostala šancu u vydavateľstva Art Floyd.Vďaka tomuto vydavateľstvu som objavila skvelú autorku ktorá ma rozhodne talent na písanie dobrých a kvalitných romantických príbehov.Tak ako predošlí diel Placebo Ja aj tento je iný.Zo začiatku sa vám tento príbeh môže javiť sladký možno až presladený no postupne to je úplne inak a ja som z knihy nadšená lebo milujem keď sa v knihe mieša romantická linka z dramatickou.

Postavy v príbehu už dobre poznáme.Ema je šťastná z Chrisom.Všetko je najlepšom v poriadku.Planujú si budúcnosť,a všetko je zaliate slnkom.Bohužiaľ ako to býva v živote nič netrvá večne a začne sa zmrákať aj nad vzťahom Emy a Chrisa.Tieňe Eminej minulosti vystúpili na svetlo.Ema je neskutočne silná osobnosť.To čo si zažila v minulosti,bohužiaľ zažíva a zažilo mnoho žien.Autorka ju opísala realisticky tak ako aj ďalšie postavy v príbehu.Aj v tejto knihe nám Baja ukázala celú škálu emocii.Beznadej,zúfalstvo,rôzne podoby lásky,silu priateľstva.Autorka Baja Dolce v tejto časti psychicky Eme náloži a to poriadne.Počas čítania vami bude lomcovať hádam milion emocii.Štastne momenty sa budu striedať s menej šťastnými. Autorka to správne vyvážila a vznikol s toho zaujímavý posledný diel.

Zostalo som milo prekvapená s toho že to miestami malo nádych psychologického thrilleru čo sa mne osobne pačilo.Ako som spomínala predtým aj táto kniha je nabitá emociami rôzneho druhu.Knihu je nemožne odložiť,Baja vo vás vyvola zvedavosť a aj keď si možno počas čítania poviete:Panebože už stačilo a odložíte nabok knihu vedzte že sa o chviľu k nej vratite.Plusom knihy je samotná minulosť Emy.Autorka v knihe rieši veľmi citlivú tému ktorá sa bohužiaľ deje.Malo by sa o nej viac hovoriť a aj vďaka tejto knihe je tomu tak.Placebo My bola jazda.Vyšla som z nej emočne rozbitá a zaslzená.Koniec knihy ma dostal a ešte asi 10 strán navyše a ja revem naplno.Možno tomu niekto vytkne predvídateľnosť no u tohto príbehu mi je to jedno pretože je to skvelá kniha a na konci je napísane že je to inšpirované skutočnými udalosťami. Každý človek ktorý si prešiel takým peklom ako Ema ma môj obdiv.Viac takýchto príbehov a viac takýchto autoriek ktoré sa neboja písať o takýchto témach.Placebo My odporúčam.
  
Za knihu ešte raz ďakujem samotnej autorke 

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Peter Petterson-Vietor Severu-Stratený kalich

Peter Kalva-Dedičstvo

Patrícia Brestovanská -Zotročení vášňou