Bibliotéka 2019


Po asi dvoch rokoch sa mi podarilo ísť na knižný veľtrh Biblioteka.Minulý rok som to mala tiež v pláne lenže som začala sériu laserových vyšetrení a nemohla som ísť, tak som sa rozhodla že tento rok aj keby traktory padali pôjdem.Na počudovanie(nemám ešte výplatu chvalabohu na účte inak by to bolo veľmi veľmi zlé)  som si odniesla 5 kníh.Bolo tam úžasne,po dlhom čase som sa stretla s Mirkou Varáčkovou a trochu sme si pokecali. Zoznámila som s Luckou Braun ktorá je veľmi milá a zlata baba.Baja Dolce je takisto zlatičko ktoré mi venovalo kúsok svojho času a pokecali sme si.Stretla som však aj iných autorov a ľudí z vydavateľstiev ktorý aj napriek tomu že to mali ťažké stať tam celé hodiny v tej vydýchanej hale boli milý a usmievavý.Touto cestou, chcem vám ešte raz poďakovať za milé slova veľmi ma to potešilo. Povedala som si však, že rada by som Bibliotéku zažila aj v menšom počte a ak mi to vyjde tak by som rada budúci rok išla cez týždeň,aj keď je samozrejme že bohatý program je hlavne cez víkend ale miestami to tam už bolo dosť zlé.Bolo tam obrovské množstvo ľudí,šialene teplo a niektorí ľudia vás odstrkovali akoby tam bol posledný kus tej knihy ktorí chce a pardon si nechali doma.Pridám vám sem pár fotiek aby ste trochu nasali atmosféru z Bibliotéky ak ste tam neboli.

Po ceste na Biblioteku som rozčítala Placebo My od Baji.Na začiatku to bolo sladké až presladené ale začína to byť zaujímavé tak uvidím čo bude ďalej môžete sa tešiť na recenziu.


Na tejto fotke som s Mirkou a dosť divne sa tam tvárim ale nevadí :D


Druhá fotku som spravila na besede s autorkou Kristinou Ježovičovou s ktorou som sa tiež zabudla odfotit tak ako s Bajou a Kika (dúfam že nevadí toto oslovenie) bola tiež veľmi milá a som rada že som ju stretla.

Keď sme už odchádzali tak mi padli oči na pódium teda najprv na dvojmetrového chlapa ktorý pozerá na pódium,netušila som čo sa tam deje a potom som sa pozrela a hovorím si:veď to je Deak a Juraško :D keď sme prišli bližšie zistili sme že seriál Oteckovia krstil Zápisnik.Ja osobne seriál nesledujem iba niekedy ale teda poviem vám Fašiang je fešák :D pridám vám sem fotku a ak ich nájdete tak ste dobrý.Bolo strašne ťažké ich odfotiť lebo tam bolo asi milión ľudí okolo nich a ja mám 159 cm tak aj ta fotka tak vyzerá.



Celkovo hodnotím Bibliotéku ako veľmi vydarenú.Obrovské plus je určite ceny kníh ktoré tam ponúkajú a je ťažké si vybrať z toho množstva.Ak chcete nakúpiť knihy pre blízkych na Vianoce toto je skvelá voľba.Osobne, by som vám však odporučila ak nemáte radi masu ľudí ako ja ísť asi radšej cez týždeň pretože cez víkend je tam neskutočne množstvo ľudí a ja  som si už asi po hodine povedala že mám toho akurát tak dosť a išla som odtiaľ preč.Bibliotéka je určite skvelé podujatie keď som tam videla koľko mladých a deti číta tak ma to úprimne potešilo.

Nakoniec vám ukážem moje úlovky z Bibliotéky.To,čo nás spája mi podpísala samotná Mirka Varáčková a ja sa na knihu veľmi teším tak ako na ostatné. 




Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Patrícia Brestovanská -Zotročení vášňou

Peter Petterson-Vietor Severu-Stratený kalich

Peter Kalva-Dedičstvo