Juraj Thal-Nenávisť


Autor:Juraj Thal
Názov knihy:Nenávisť
Séria:Leo Legen
Počet strán:267
Vydavateľstvo:Artis Omnis

Anotácia:
Marec 2005. Počas nočnej služby privolajú vyšetrovateľa Lea Legena k novému prípadu. Na prvý pohľad to vyzerá ako neškodný požiar chaty v lesoch nad Nitrou. V pivnici však policajti objavia uhorené telo a tajomný odkaz. Mŕtvym mužom je univerzitný profesor, a keď začnú miznúť aj iní jeho kolegovia, nastáva v celom meste panika a strach. Kto bude ďalší na rade?
Leo sa pri vyšetrovaní prípadu ocitá v slepej uličke. Chýbajú stopy, podozrivých je veľa a dôkazy žiadne. Zato však pribúdajú obete. Leo stojí pred najťažším prípadom svojej kariéry. Podarí sa mu rozlúsknuť záhadné posolstvá, ktoré po sebe vrah zanecháva? Odhalí skutočný motív brutálnych vrážd? Alebo zlyhá a bude zodpovedný za besnenie sériového vraha?

Moje dojmy:

Juraj Thal je slovenský autor ktorý debutoval v roku 2016 knihou Nôž.Okolo jeho kníh som už dlho chodila a chcela som si ich prečítať.Patrím medzi tých čitateľov ktorý nezavrhujú slovenských autorov ktorý píšu krimi takže túto knihu som si jednoducho musela prečítať.Na autorove knihy som čítala chvalu tak som bola zvedavá ako dopadne moje prve knižne stretnutie.Ak aj vy radi čítate krimi príbehy tomuto autorovi by ste mali dať šancu.Píše pútavo a určite toto nebola moja posledná kniha od Juraja.

Hlavnou postavou príbehu je komisár Leo Legen ktorého som si obľúbila po pár stranach.Je priamy a skvelý policajt,inteligentný a vtipny.V knihe vystupuje mnoho postáv vďaka čomu bude dej zaujímavý.Postupne sa tajomstva začínajú odhaľovať no zároveň sa dej začína aj viac zamotávať. Aj keď som už ku koncu tušila kto v tom ma prsty dobrý dojem z knihy mi to neskazilo.Postavy a ich charaktery opísal autor realisticky čo je rozhodne plusom knihy.
Dej mi miestami pripomínal príbehy Dana Browna čo rozhodne neberte ako negatívum.Autor Juraj Thal dokáže v čitateľovi vyvolať zvedavosť takže knihu bude nemožne odložiť.Na knihe Nenávisť oceňujem aj to že autor nechodí zbytočne okolo horucej kaše ale od prvej strany nás vtiahne do príbehu a nepustí kým sa nedostanete na koniec. Nenávisť odporúčam.

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Peter Petterson-Vietor Severu-Stratený kalich

Patrícia Brestovanská -Zotročení vášňou

Peter Kalva-Dedičstvo