Paulina Świst-Prokurátor

Autor:Paulina Świst
Názov knihy:Prokurátor
Séria:Prokurátor
Počet strán:290
Vydavteľstvo:Dobrovský v edicii Kontrast

Anotácia:
Třicetiletá a mimořádně atraktivní Kinga Błońská je šťastná žena. Tedy vlastně byla. Dlouhá léta žila po boku jednoho muže a jako brilantní advokátka dosahovala řady úspěchů v soudní síni. Teď jí však štěstí přestalo být nakloněno. Nestačilo, že přistihla svého muže při nevěře, ale navíc se musela zhostit případu nebezpečného zločince zvaného Šedivák. A co hůř, tento zločinec je její nevlastní bratr, s nímž už hodně dlouho neměla - a nechtěla mít - vůbec nic společného.

Moje dojmy:
Už dlho som nečítala také dobre recenzie na román pre ženy,ak nerátam Placebo On napríklad ale teraz skôr myslím zahraničnú autorku.Prokurátor je moja prvá romanca kniha od poľskej autorky.Paulina Świst je cez deň právnička av noci píše knihy pre ženy s nádychom erotiky.Celkom vtipna predstava aspoň pre mňa.Na túto knihu som čítala samé poztívne recenzie a aj na Databate kníh ma dosť dobre hodnotenie.Trošku ma preto zarazilo keď som ju objavila na Goodreads s veľmi nizkým hodnotením a pritom je to veľmi dobre napísana kniha.Nenájdete tam len erotiku,romantiku ale nachádza sa v príbehu aj dramticka linka a mňa táto zmes z každého niečo veľmi bavila.

Mlada 30 ročná Kinga je úspešná advokatka,je vydata a štastná.Teda bola,kým nezistila že ju jej muž podvadza.Kinga ma prekvapila a to veľmi.Stretávam sa pri knihach hlavne s hrdinkami ktoré sú citlive,jemne a niekedy si ich rozum zoberie dovolenku.Kinga je rázna žena,niekedy hovorí ako dlaždič.Je tvrdohlava a čo si mysli to aj povie.No samozrejme ukaže aj svoju citlivú stránku ale to nie je až tak často.Vo svete ktorom sa pohybuje je potrebne byť silná a priebojna a to ona je.Lukasz je muž s ktorým strávila jednu noc,myslela si že tam to skončilo lenže osud ma niekedy zmysel pre humor a Kingu skoro porazí keď zistí že je prokurátorom ktorý vedie jej prípad Lukasz bol taki istý ako ona a oni dvaja dokopy to nie je dobre.Ich stretnutia skončia vždy buď hadkou alebo obrovským výbuchom vášňi.V knihe dostanú priestor aj iné postavy a vďaka ním je dej zaujímavý.


Prokurátor je skvelá kniha a bolo nemožné ju odložiť.Autorka Paulina Świst píše pútavo a ja dúfam že sa v Českej republike dočakáme aj druhého dielu.Menšie varovanie pre tých čo nemajú radi vulgarizmy,tu ich nájdete ako som písala predtým Kinga je rázna a nedáva si servitku pre ústa tak isto Lukasz ktorého Kinga niekedy vytočí do nepričetná.Prokurátora odporúčám.

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Peter Petterson-Vietor Severu-Stratený kalich

Peter Kalva-Dedičstvo

Patrícia Brestovanská -Zotročení vášňou