Tipy na filmy


Po dlhom rozmyšľani som si povedala že vám napíšem článok o filmoch ktoré som videla za poslednú dobu.Naďalej to však bude knižný blog no chcem to trošku oživiť aj takýmito článkami a aj vďaka tomu zistite zase o mne niečo viac.Pozriem si všetko čo ma zaujme okrem hororov.Na mňa je tam priveľa krvi,priveľa lietajúcich vnútornosti a neznášam ten pocit keď hlavná postava ide po prázdnom dome,do toho dramatická hudba a odrazu na ňu vybehne niečo.Takže okrem hororov si pozriem všetko a tu sú moje tipy na filmy.

Prvý film je Bitka o Midway.Milujem nielen vojnové knihy ale i filmy a toto som chcela vidieť nielen z toho dôvodu že je to vojnový film ale hra tam aj Mandy Moore ktorú mám rada.Skvelý film a chodte na to do kina pretože v tom kine to malo tu správnu atmosféru a verím v to že keď si to doma pustím už to nebude také ako práve v tom kine.Menšie varovanie pre ženy ktoré si myslia že to bude čistokrvná  romantika,je tam sice romantická linka ale skôr je to taki chlapskí film by som to nazvala,veľa lietadiel,prostredie leteckej základne,stratégie,súboje a akcia. Plusom je určite to že je to podľa skutočných udalosti. Dám vám sem trailer.




Ďalší film ktorý som chcela vidieť je Ženská na vrcholu.Anička Polivková je tiež skvelá herečka a filmy s ňou mám rada sú to také oddychovky pri ktorých sa zasmejete a vypnete.Na ČSFD ma tento film nízke hodnotenie tak som sa bála že to bude pruser ale ono to bolo úplne úžasne a ja som odchádzala z kina nadšena.Ak hľadáte oddychovku a chcete sa naladiť na vianoce toto je dobrá voľba.Dám vám sem trailer  



Som asi jediná na svete, ale až teraz som videla Pýchu a predsudok z roku 2005.Kamoška mi to odporučila asi milión krát a ja som jej takom istom počte hovorila že si to už pozriem.Nadišiel ten čas teraz a páčilo sa mi to.Miestami mi to prišlo mierne melancholicke ale určite som to nevidela posledný krát.Dám vám sem znova trailer ak ste tiež taký ako ja a Pýchu a predsudok  ste ešte nevideli.




Dnes som si pozrela animovaný film Klaus.Vysoké hodnotenie na ČSFD a pozitívne ohlasy na instagrame vo mne vyvolali zvedavosť čo je také úžasne na tom animaku.Klaus je naozaj úžasný animovaný film pre deti i dospelých.Aj keď začiatok bol takí že som nechápala čo je na tom také skvelé,postupne si ma však príbeh získal. Tento animovaný film nesie v sebe krásnu myšlienku.Na vianoce sa po tomto filme budete tešiť ešte viac a čim skôr si ho pozriem znova pretože toto je najlepši animak ktorý som za poslednú dobu videla.Je to jednoduchý príbeh ktorý vás pohľadi na duši,ktorý vás v určitých momentoch rozosmeje a dojme a deťom dá naozaj veľa aj keď mi tu Santu nemáme.Menšie varovanie nečítajte si komentáre na CSFD budete vedieť ako to skončí.Dám vám sem trailer.

Akí film sa vám za poslednú dobu páčil a odporučili by ste mi ho :) 






Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Peter Petterson-Vietor Severu-Stratený kalich

Patrícia Brestovanská -Zotročení vášňou

Peter Kalva-Dedičstvo