Peter Jelínek-Le Sabotage


Autor:Peter Jelínek
Názov knihy:Le Sabotage
Počet strán:408
Vydavateľstvo:Enribook

Anotácia:
Zabudnite na republiku! Paríž na prelome 19. a 20. storočia pozorne sleduje zo svojho pavúčieho paláca cisár Napoleon IV. A svojich poddaných doslova gniavi oceľovou päsťou. Rebeli z kanálov na podlomenie pilierov cisárskej moci neváhajú použiť najnovšie výdobytky vedy, okultizmus, ba i pohoršujúci hudobný žáner. Navyše už Európou dunia kroky pruských vojakov, odhodlaných krvavo prekresliť hraničné čiary území.
Román Petra Jelínka Le Sabotage ponúka umne napísanú alternatívnu históriu plnú dobrodružna, napätia, akcie a steampunku.

Moje dojmy:
Do rúk sa mi vďaka vydavateľstvu enribook dostala kniha Le Saboatge ktorá podľa anotácie vyzerala zaujímavo zvlášť keď sa v knihe mieša historia,steampunk,dobrodružstvo,akcia a mágia.Mrzí ma to ale počas čítania tejto knihy ma postihla čitateľská kríza takže robila som všetko možne.Chviľu mi trvalo kým som sa do knihy začítala a po stranu sto som bola presvedčená že táto kniha nie je pre mňa no i tak som ju chcela dočítať pretože som mala pocit že to bude dobre.Chvalabohu kríza pominula a ja som sa naplno ponorila do tejto knihy.

Hlavnou postavou príbehu je novinár Marcel Marchett a rebel Salvator.Na ceste plnej nebezpečných situácii,akcie a dobrodružstva tieto dve postavy spoznajú mnoho ľudí ktorý budu charakterovo zaujímave a zvlášť jedna je veľmi zaujímavá a mal by si z nej zobrať príklad Mark Epocha pre svoju budúcu postavu pretože som sa nestačila diviť čo robí a miestami mi bolo trochu zle z jeho správania.


Le Sabotage je zaujímavá kniha a tak trochu zvláštna.Vyžaduje si vašu plnú pozornosť pretože v knihe je neúrekom výrazom v latinčine,taliančine,vo francúzštine a nemčine.No nemusíte sa obávať na konci knihy je slovník a výslovnosť mien a názvov a rôzne vysvetlivky.S tematikou steampunk som zatiaľ čítala len Mechanického anjela a táto kniha je rozhodne iná.Je prepracovaná a skôr pre dospelého čitateľa.Autor Peter Jelínek vytvoril zaujímavý príbeh a keď som sa do knihy začítala už som ju ťažko odkladala.Autor píše zaujímavo a pútavo.Kniha La Sabotage nie je pre každého no ak máte chuť na kvalitný steampunk príbeh toto by sa vám mohlo pačíť.La Sabotage odporúčam.

Za knihu ďakujem ešte raz vydavteľstvu enribook


Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Patrícia Brestovanská -Zotročení vášňou

Peter Petterson-Vietor Severu-Stratený kalich

Peter Kalva-Dedičstvo