Vojtech Beniczky-Zločin v uliciach


Autor:Vojtech Beniczky
Názov knihy:Zločin v uliciach
Počet strán:320
Vydavateľstvo:Slovenský spisovateľ

Anotácia:

Metropola Slovenska nikdy nespí, ba čo je horšie, ani zločinci v jej uliciach... Vražda, únos, lúpežné prepadnutie, korupcia v polícii – toto všetko nájdete na stránkach kriminálneho románu nášho nového autora!
Martin Novák bol v Bratislave sotva pár hodín, keď sa vo svojom byte stal obeťou vraždy. Objaví ho sestra, ktorá v jeho neprítomnosti byt prenajímala. Vzápätí prichádza na Slovensko jeho snúbenica, ktorá vyšetrovateľom prezradí, že Martin mal z niečoho strach, a preto sa nechcel vracať do rodného mesta. Bývalá podnájomníčka zase nahlási, že zmizol jej priateľ, hovorca ministerstva a syn poslankyne. Policajti z Jednotky boja s organizovaným zločinom majú plné ruky práce, ale do vyšetrovania sa im neustále pletie súkromná detektívka Paula Santorisová. Ako bývalú policajtku ju neuspokojuje hľadanie stratených psov či iné banálne prípady, a tak sa znova a znova púšťa do boja so zločincami v hlavnom meste. Aj za tú cenu, že si poriadne zavarí...

Moje dojmy:
Zločin v uliciach z pera Vojtecha Beniczkeho som si už dlho chcela prečítať.Zistila som však že ju majú v knižnici takže som si ju rezervovala a čakala kým príde na mňa rad.Zločin v uliciach je napísaná zaujímavo a v budúcnosti si od autora určite ešte niečo prečítam.

Hlavnou postavou je Marian Kutnik policajt z jednotky v boji proti organizovanej kriminalite a súkromné  očko Paula Santorísová.Obe tieto postavy boli fajn aj keď Paula mi miestami prišla trochu neschopná na povolanie súkromné očko.V knihe sa objaví mnoho postáv vďaka ktorým je dej zaujímavý.Každa kapitola začína buď z pohľadu Kutnika alebo Pauly.A aj keď vám zo začiatku nič nebude dávať význam postupne to začne do seba zapadať.

Dej bol napínavý a nepredvídateľný. Ak mate radi krimi príbehy určite sa pozrite po tejto knihe.Autor Vojtech Beniczky vie v čitateľovi vyvolať zvedavosť takže knihu bude veľmi ťažké odložiť.Na reálnosť príbehu dodá aj to že sa to odohráva v našom hlavnom meste.Zbožňujem krimi príbehy z nášho prostredia. Autor opisuje miesta tak vierohodne že ak ste rodený Bratislavčan asi vám miestami prejde aj mráz po chrbte.Autor nechodí zbytočne okolo horúcej kaše ale hneď v úvode nás vtiahne do príbehu .Zločin v uliciach bolo pre mňa príjemné prekvapenie a ja knihu odporúčam.


Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Patrícia Brestovanská -Zotročení vášňou

Peter Petterson-Vietor Severu-Stratený kalich

Peter Kalva-Dedičstvo