Top knihy roku 2019

Za chvíľu koniec mesiaca(už je koniec mesiaca pardon) a ja pre vás nemám top knihy minulého roku.Prečítala som mnoho príbehov,niektoré sa mi páčili,z inými som bojovala a nesadli mi.Chcem vám ukázať sedem kníh ktoré sú pre mňa top knihy roku 2019

1 kniha je Šepkár.Táto kniha patrí do kategórie nechcela som si ju prečítať no zvedavosť bola väčšia, som úprimne rada že som Šepkárovi dala šancu.Už dlho sa mi nestalo že som sa počas dňa pri čítaní bála a vedzte čítať túto knihu a mať za sebou okno do ulice nie je príjemný pocit.


2 kniha je Alžbetin dvor.Zo začiatku som s touto knihou trochu bojovala no postupne som sa začítala a bolo to skvelé.Hana Zelinová ma špecifický štýl písania,no príbeh stojí i napriek tomu za to.


3 kniha je Egomaniak.Vi je môj objav roka 2019.Egomaniak bola úžasná kniha a ja som ju nedala tak ľahko z rúk.Bolo to vtipne i romantické.Určite odporúčam túto autorku.


4 kniha je Dvojitý kríž.Ďalší môj objav ale z radov detektívok /thrillerov.Na autora som asi ani nečítala negatívnu recenziu.Prvý diel bol skvelý,bol prepracovaný a je vidieť že autor zažil a videl veci pri ktorých by náš žalúdok spravil kotrmelec.


5 kniha je Navždy mojou.Emily D.Beňova je naša úspešná autorka.Navždy mojou ma nesklamala.Aj keď takých príbehov ste už čítali a určite budete ešte čítať, Emily tomu dodalo to svoje a príbeh stojí za  vašu pozornosť.


6 kniha Porkurátor.Knihy som sa bála,nechcem nazývať žiadnu knihu brakom ale nízke hodnotenie na Goodreads napovedalo že toto bude veľký pruser.Nič také sa nestalo.Prokurátor je skvelá kniha.Kinga je držka ktorá si povie svoje a je úprimná,nie každému sadne to chápem ale mne sadla a obľubila som si ju.Teším sa na posledný diel a na jeseň alebo zimu teraz presné neviem ma vyjsť úplné nová séria od autorky,tešenie obrovské.


7 kniha Zlatá klec.Toto je skôr pre tinedžerov,no môže zaujať aj dospelého čitateľa. Originálna dystopia ktorá ma bavila od začiatku do konca.

A aké top knihy boli tie vaše?? 


Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Peter Petterson-Vietor Severu-Stratený kalich

Patrícia Brestovanská -Zotročení vášňou

Peter Kalva-Dedičstvo