Knižné prírastky-December a Január


Prvý mesiac roku 2020 je už minulosťou, dúfam že ste ho prežili v zdraví a štastný.Mám tu pre vás knižné prírastky za minulý rok i január a to z toho dôvodu že v januári som si kúpila jednu knihu a jednu som dostala ako recenzný výtlačok.Rozhodla som sa obmedziť aj wishlist pretože momentálne sú moje financie trochu okresané takže peniaze  budem dávať inde a rozhodla som sa kupovať si menej kníh.Dokedy mi to vydrží to netuším ale rada by som sa držala tak max 3-4 kníh za mesiac.Nemám nafukovaciu knižnicu.Takže wishlist bude keď bude mesiac takí žeby mali vychádzať samé pecky a knižné prírastky budu každý druhý mesiac,to znamená že ďalší článok môžete očakávať v aprili.Môžete sa tešiť aj na článok o filmoch ale mám v pláne si pozrieť ešte jeden takže ten bude trochu neskôr, prezradím vám už teraz že to budú staré filmy,prepadla som kúzlu starých filmov takže sa mate na čo tešiť.Za dva mesiace sa mi tu nahromadilo 8 kníh,s toho jednu doma nemám takže vám ukážem 7 krásnych kúskov.Na niektoré už môžete nájsť recenziu na blogu.

Pod stromček som nechcela veľa kníh.Ja som si kúpila detektivku 1793 ktorú vám určite nemusím extra predstavovať.Nádherná kniha je určite aj Snehová sestra ktorú si nechám na tohtoročné vianoce.Ešte mi tam chýba kniha Objím ma,prosím krásna rozprávková kniha.


V decembri som dostala aj od vydavateľstva Fortuna Libri na recenziu knihu Zima bez teba,za čo im ešte raz ďakujem.Krásný príbeh ktorý stojí za to ak ste beznádejná romantička,recenziu môžete nájsť TU Ako vám napovedá obálka z vydavateľstva Motýľ, Príbeh pôrodníčky bude  určite silné čítanie a čítala som na knihu rôzne ohlasy tak uvidím. Dúfam že ma kniha nesklame.Knihu o tebe som zháňala dlho až sa mi podarila výmena.Témou tejto knihy je Stalking a kedže takéto knihy rada čítam toto si musím prečítať.

V januári mi pribudli len dve knihy.Sviňa je kniha ktorú som síce zahliadla v kníhkupectve ale nemala som potrebu si ju kúpiť.V týchto dňoch by mál ísť do kín film a po zhliadnutí traileru som si povedala že by som si to predsa len prečítala aj keď neviem či si film pozriem.Čítala som si názory na Martinuse,a až na pár komentárov všetci z knihy boli nadšeny,niektorý ju dokonca nemohli dočitať vraj až tak je to surové tak som zvedavá.Bezvetrie tichom je recenzný výtlačok za ktorý ešte raz ďakujem vydavateľstvu enribook.Čítala som si pár básni a je to veľmi dobre.Samozrejme knihu si prečítam celu a môžete sa tešiť na recenziu.


Knižná kôpka za december a január 



Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Patrícia Brestovanská -Zotročení vášňou

Peter Petterson-Vietor Severu-Stratený kalich

Peter Kalva-Dedičstvo