Patrícia Brestovanská-Bezvetrie tichom


Autor:Patrícia Brestovanská
Názov knihy:Bezvetrie tichom
Počet strán:217
Vydavateľstvo:Enribook

Anotácia:

Debutová básnická zbierka mladej autorky Patrície Brestovanskej BEZVETRIE TICHOM vás prevedie tými najrozmanitejšími pocitmi, vychádzajúcimi zo zákutia tajomného srdca. Stretnete sa v nej s myšlienkami, ktoré nielenže pohladia vašu dušu, ale zoznámia vás aj so životnými rolami, ktoré autorka na svojej ceste za poznaním zakúsila. Jej svet bol skrášlený ligotavou dúhou, ktorej sa veľmi túžila dotknúť, súčasne však bola od nej na míle vzdialená. Musela naraziť na mnoho nepochopenia a neraz sa i tvrdo potknúť, aby sa pred ňou mohol otvoriť šíry oceán. Práve ten ju nalodil na koráb snov a ukázal jej podobu života, do ktorej sa nakoniec zamilovala. K tomuto ochrancovi sa utieka, ak na ňu doľahne clivota. No dnes už s vedomím šťastia vo svojom vnútri.

Moje dojmy:
Vďaka vydavateľstvu enribook sa mi dostala do rúk básnická zbierka od Patricii Brestovanskej.Jej prvotina nesie názov Bezvetrie tichom.Priznám sa, že nečítam často poéziu ale z času na čas keď ma niečo zaujme tak si ju rada prečítam.V tejto zbierke básni nájdeme celú škálu emocii.Je to zbierka o autorke,o jej životnej ceste ktorá nie vždy bola zaliata slnkom..Ako som spomínala predtým je to autorkina prvotina čo z knihy miestami dosť cítiť ale ak ešte len začínate z poéziou rozhodne vám túto knihu odporúčám.Autorka Patrícia Brestovanská píše zaujímavo a je možnosť že si pri čítanie poviete:Presne toto poznám,ten citový chaus som zažila aj ja.Autorka ma zaujímavý dar vyjadrovania a ja som miestami rozmýšľala nad tým že od autorky by som si kľudne prečítala aj fantasy príbeh nielen zbierku básňi.Ak mate radi poéziu tak určite skúste túto autorku.Píše zaujímavo a určite ma talent na napísanie zaujímavých a nevšedných básni ktoré sa vás dotknú.

Za knihu ďakujem ešte raz vydavteľstvu Enribook


Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Peter Petterson-Vietor Severu-Stratený kalich

Peter Kalva-Dedičstvo

Patrícia Brestovanská -Zotročení vášňou