Tipy na filmy

Mám tu pre vás ďalší článok o filmoch ktoré som videla za poslednú dobu.Rozhodla som vám sem dať aj staré filmy i nové kedže chápem že nie každý si zamiluje film z roku 1934 ale ja si začínam obľubovať práve tieto staršie filmy a pomalý prepadám ich kúzlu.Kľudne mi napíšte aj vaše tipy na filmy ktoré vás poslednú dobu bavili.

Prvý film je Sabrina z roku 1954.Toto je môj druhý film s úžasnou Audrey Hepburn a som s tohto filmu nadšena.Prvý bol Raňajky u Tiffanyho,bolo to dobre ale Sabrina ma bavila viac.Úplne jednoduchý príbeh ktorý môžete vidieť v X romantických komediach v súčastnosti no tento ma svoje čaro.Hlavni hrdinovia sa k sebe hodia .Humphrey Bogart je proste perfektný aj keď zaujímavosťou tohto príbehu je že Audrey v čase natačania bola veľmi mladučka a hlavný predstaviteľ bol oveľa starši ale i tak im to spolu hralo skvelo.

Druhý film je  tiež staršieho dáta.Tento mesiac mám narodeniny a kúpila som si lístky na West Side story.Kedže je situácia taká aká je počkám si na nový dátum.Dôležite je aby sme boli všetci zdravý. Úprimne, so žánrom muzikál  mám trochu komplikovaný vzťah a veľmi nevyhľadávam takéto filmy ale mám ešte pár muzikálov ktorý chcem dať šancu.Najbližšie sa chystám na Vlasy.Zo začiatku som z filmu mala zmiešane pocity ale postupne som sa do filmu ponorila a bolo to úplne úžasne a rozhodne vám to odporúčám.Skvelý príbeh inšpirovaný Romeom a Juliou o ktorom ste už asi počuli a ak vás bavia muzikály a náhodou ste toto nevideli napravte to.


Tretí film je opäť staršieho dáta.Stalo sa to jednej noci,film z roku 1934.Clark Gable je úžasný herec,zamilovala som si ho práve vo filme Odviate vetrom.Nevýhoda(aspoň u mňa) je tá že veľa týchto starých filmov nie je aspoň s titulkami takže ten kto neovláda angličtinu ma proste smolu a medzi tých ľudí patrím aj ja.Stalo sa to jednej noci som však s titulkami našla a budem sa opakovať,  takýchto filmov je aj bude, ale toto je jedna z tých kvalitných romantických komédii ktoré stoja za to.


Štvrtý film je 10 dôvodov prečo ta nenávidím. Asi ste ho už videli  X krát.Ja som si ho práve včera po veľmi dlhom čase pustila a bavilo ma to.Kedže je to film z roku 1999  všetko je to prispôsobene tej dobe,takže možno  to už dnešní tinedžer  vypne po 5 minútach a možno nie.Ústredna dvojica príbehu Heath Ledger a Julia Stiles funguje na jednotku.

Piaty film Isi a Ossi.Rozmyšľala som či dať aj tento film sem alebo nie.Ale to čom som od filmu chcela som dostala.Oddychovku na jedno popoludnie.Počas sledovania tohto nemeckého filmu som zistila že moja nemčina spinka sladkým spánkom a neviem z nej ani zaťať.Príbeh plný kliše ale v tomto obdobii vyhľadávam práve takéto film,nič ťažké a tobôž žiadne katastrofické.


Komentáre

  1. 10 důvodů znám jako jediné a viděla jsem to několikrát. Koukám hlavně kvůli Heathovi, jako vzpomínku :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ostatné filmy sú super.Ja som si po tom filme povedala že Heath bol obrovský talent a je to pre filmový svet večná škoda :/ :)

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Peter Kalva-Dedičstvo

Peter Petterson-Vietor Severu-Stratený kalich

Sarina Bowen a Elle Kenndy Hodnej kluk a Zůstan