Lucia Braunová a Kristína Ježovičová-Sexy stávka


Autor:Lucia Braunová a Kristína Ježovičová
Názov knihy:Sexy stávka
Počet strán:225

Anotácia:
Všetko to začalo nevinnou stávkou medzi tromi kamarátmi. Ten, ktorý získa príťažlivú Antóniu, vyhrá lukratívnu cenu. Kto by odolal? A tak sa začína hra... Ale ani jeden z nich netuší, že to nebude také ľahké. Tajomná kráska nie je žena, ktorá sa dá len tak lapiť na sladké reči a lacné triky. Okrem toho, nad ňou visí tajomstvo, ktoré chcú minimálne dvaja rozlúštiť. Čomu sa venuje, keď nie je ani s jedným z nich? Čo skrýva vo svojom veľkom dome? Čo ak to je niečo nebezpečné? Hoci Antónia vyzerá krehko a nevinne, zdanie môže občas klamať.
A najhoršie na tom je, že s nimi nehrá podľa pravidiel. Zostáva otázka, či je to pre to, že nič netuší, alebo jednoducho nemá rada povrchné triky. A čo ak to, o čo hrajú, už dávno stratili?

Moje dojmy:

Sexy stávka je názov knihy od slovenských autoriek Lucia Braunová a Kristína Ježovičová.Od Lucky sa priznám zatiaľ nič samostatné nečítala aj keď tu na mňa nejakí ten rok čaká jej kniha.Od Kiky Ježovičovej som už mala tú česť čítať knihy a veľmi sa mi páčili. Sexy stávka je kratučká e-kniha ktorú budete mať ta pár hodín prečítanú. Kniha vyšla len elektronicky ale máte možnosť sa k nej dostať úplne zadarmo.Ak máte chuť na knižnú jednohubku Sexy stávku si prečítajte.

Ako už napovedá názov,v príbehu pôjde o stávku medzi troma mužmi.Každý chcel dostať tajomnú Antóniu pre seba pretože vyhrá bola veľmi lákavá a nešlo povedať nie.Postavy boli charakterovo zaujímavé ale bohužiaľ z hlavnou  ženskou postavou som mala tak trochu problém.Nie som žiaden puritan ale jej správanie mi miestami liezlo na nervy.

Od prvej strany vás autorky akoby vhodili do príbehu.Žiadne zbytočne opisy hneď ste boli v deji a už ste len otáčali stranky. I keď bol tento príbeh miestami veľmi rýchli a ja osobne som na opisy a viac rozvinutý príbeh bavilo ma to od začiatku do konca a knihu som prečítala za pár hodín čo je u mňa rekord aj keď to ma len vyše 200 strán.Určite za seba môžem povedať že aj v budúcnosti si od týchto dvoch autoriek rada niečo prečítam.Sexy stávku odporúčam.

Ak vás kniha zaujala po mojej recenzii nájdete ju TU 

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Peter Petterson-Vietor Severu-Stratený kalich

Peter Kalva-Dedičstvo

Patrícia Brestovanská -Zotročení vášňou