Emily D.Beňová-Kým nás pravda nerozdelí a Keď nás pravda spojí


Autor:Emily D.Beňová
Názov knihy:Kým nás pravda nerozdelí
Séria:Kým nás pravda nerozdelí
Počet strán:328

Anotácia:
Predstavte si, že dostanete od života novú šancu.
Čo urobíte?
Siahnete po nej alebo ju kvôli strachu necháte uniknúť pomedzi prsty?

Norrin je... zlodejka. Dievča, ktoré denne kradne, aby prežilo. Jediné, čo si praje, je vyslobodiť sa z tyranie vlastného strýka, ktorý je všetko možné, len nie vzorný ujo. A zrazu sa jej sny stanú skutočnosťou. Má možnosť začať nový život, na novom mieste, s novou identitou a po boku muža, ktorý sa na prvý pohľad javí ako jediná záchrana.
Lenže čo ak zdanie v tomto prípade klame? Môže mu veriť?
A čo ak nemá na výber, ak chce prežiť?

Moje dojmy:
Ak patríte medzi čitateľov,ktorí siahajú po knihách kde sa vyskytuje romantika,slovenskú autorku Emily D. Beňovú určite poznáte.Na svojom konte má niekoľko kníh,ako napríklad V objati Gentleman,Navždy mojou i fantasy sériu Temní anjeli.Kým nás pravda nerozdelí vyšla už minulý rok,no ja som siahla po nej až teraz.Emily je tipická svojím štýlom písania,to znamená že píše romantické príbehy s nádychom rozprávky pre dospelé ženy,ani tento príbeh nebol iný.Aj keď mi chviľku trvalo kým som sa začítala,nakoniec som bola s knihou veľmi spokojná a som rada že mám doma aj druhý diel a hneď po prečítaní jednotky som sa pustila do druhého dielu.

Norrin.hlavna hrdinka knihy,je zlodejka.Nemá ľahký život.Jej strýko ju núti kradnuť.Rada by od neho odišla,len netuší ako.Raz však príde ponúka,ktorá sa neodmieta.A jej život už nikdy nebude takí ako predtým.Norrin sa vám môže zdať ako naivna husička a priznám sa,že aj mne sa tak niekedy javila,ale neviem si predstaviť žiť jej život.Hlavna hrdinka to mala veľmi ťažké a silá,ktorú v sebe Norrin má jej nedovolila vzdať sa nádeje,že raz bude dobre a odíde od svojho strýka,ktorý je všetko možné,len nie milujúci príbuzný.V živote hlavnej hrdinky Norrin sa objaví muž,úplne iný ako ona,z úplnej inej spoločenskej vrstvy.Ako to všetko nakoniec dopadne si prečítajte.
Kým nás pravda nerozdelí je kniha nabita emóciami rôzneho druhu.Ja osobne som mala chuť knihu vyhodiť od zlosti asi milión krát.V tejto knihe si môžete prečítať o tom čo s vami urobia peniaze.Keď ich máte toľko,že sa meníte na monštrum,ktoré sa nezastaví pred ničím.Kým nás pravda nerozdelí odporúčám.




Autor:Emily D.Beňová
Názov knihy:Keď nás pravda spojí
Séria:Kým nás pravda nerozdelí
Počet strán:296

Anotácia:
Ich cesty sa rozdelili a obaja chcú začať odznova. Veria, že takto je to správne. Napokon, o nič vážne medzi nimi nešlo. Nič ich nespája. Život je však potvora a rozhodne sa znova zamiešať karty. Až krutá pravda, ktorú Collin nechcel vidieť, ho prinúti zmeniť rozhodnutie a vyhľadať Eleanor. Tentoraz si praje spojiť sily a dosiahnuť spravodlivosť. Podarí sa mu získať Eleanorinu dôveru a nastoliť spravodlivosť? Začína sa nebezpečná hra, v ktorej môžu prísť o veľa.


Moje dojmy:
Po prečítaní prvej časti som okamžite siahla po druhej,ktorá nesie názov Keď nás pravda spojí.Emily D.Beňová je skvelá slovenská autorka a pre fanúšičky romantiky určite skvelá voľba.Predošla kniha bola nabitá emóciami a pri tejto knihe to nie je inak.Práve naopak.Autorka išla pri pocitoch hlavných postáv ešte viac do hĺbky.Som nesmierne zvedavá ako z toho Emily “vykorčuluje“pretože ja osobne netuším čo by som robila ne mieste hlavného hrdinu,keď je v cene tak veľa.

Postavy príbehu poznáme už veľmi dobre.V tejto knihe som však mala problém s hlavnou hrdinkou Eleanor a keby môžem vbehnem do príbehu a asi jej preventívnu struhnem.Collin je úžasný muž,ktorého mi bolo veľmi ľúto.Na jednej strane žena.ktorú neskutočne miluje na druhej ľudia,ktorí vás bez mihnutia oka zatratia,bez mihnutia oka s vami prestanú spolupracovať a strácate všetko čo vaša rodina budovala dlhé roky.Som človek,ktorému je,jedno čo ľudia hovoria,ale v tejto situácii by som nevedela čo robiť,Aj keď je Eleanor vlastne obeť.Lenže ľudia v Collinom svete toto nikdy nepochopia.Ak ste čítali prvú časť poznáte záver.Eleanor sa rozhodla raz a navždy spraviť hrubú čiaru za minulosťou a životom,ktorý žila.S pomocou niekoľkých ľudí sa jej to podarilo,lenže sú tu aj ľudia,ktorým sa to veľmi nepáči.
Keď nás pravda spojí ma bavila od začiatku do konca.Záver je prekvapivý a netuším ako to vydržím do novembra.Mýslím,že to bude zaujímavé.Mám nejaké to tušenie tak uvidím,či som sa mýlila alebo nie.Keď nás pravda spojí odporúčam.



Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Peter Petterson-Vietor Severu-Stratený kalich

Patrícia Brestovanská -Zotročení vášňou

Peter Kalva-Dedičstvo