Mariana Zapata-Rytmus,já a Malychin


Autor:Mariana Zapata
Názov knihy:Rytmus,já a Malychin
Vydavateľstvo:Fragment
Počet strán:289

Anotácia:
Šestadvacetiletá Gaby Barreto má mnoho tváří. Je čestná, sarkastická, kamarádská i protivná – záleží na tom, koho se zeptáte. Rozhodně ale není hloupá.

Když jí brácha nabídne, aby jela s jeho kapelou na turné a prodávala jim merch, moc dlouho se nerozhoduje. Je zrovna bez práce, má za sebou dost nechutný rozchod, takže by byla hloupá, kdyby tuhle šanci zazdila. A to ona přece není! Dvě kapely, tři kontinenty, jedna koncertní šňůra. Devadesát dní ve společnosti tří milovaných magorů a osmi úplně cizích lidí. To přece dá!

Kdyby jen Saša Malychin, zpěvák z té druhé kapely, neměl tak skvělé tetování… výjimečnou osobnost… nádherné tělo… a nebyl tak neskutečně vtipný…

Moje dojmy:

Na ďalšiu knihu od Mariani Zapati sa určite tešili mnohí a medzi nimi som bola aj ja.Rytmus,já Malychin bola úžasná kniha ktorá ma bavila od začiatku do konca.Je pravda, že trochu som sa bála humoru ktorý tam bol použitý, pretože práve ten nie každého bavil.Ja som s ním absolútne nemala problém.Vďaka mojej chorobe a tomu čo som mala na tvári som si od mala viac rozumela s chalanmi preto mi táto kniha sadla a nesklamala ma.

Hlavnou postavou príbehu je Gaby, ktorá je bez práce a netuší čo ďalej.Eli je Gabin brat a zároveň sú to dvojčatá. Od neho dostane ponuku ísť na turné jeho kapely a predávať tam merch.Gaby nakoniec kývne a netuší že tým sa jej život zmení.Gaby bola úplne super a niekedy som v nej dokonca našla.Ako som spomínala predtým Eli ma kapelu a sú to chlapci s ktorými Gaby vyrastala a s nich som si najviac obľúbila Mansona.Je to čistý blázon ktorého si nejde neobľúbiť. Pačilo sa mi na tejto knihe to ako autorka opísala priateľstvo medzi postavami a rodinne vzťahy.Gaby a Eli si boli nesmierne blízky a Eli bol ten braček ktorý keby niekto jeho sestričke ublížil tak dopadne veľmi zle.Autorka v tejto knihe rieši aj večnú tému a to priateľstvo medzi mužom a ženou.V tejto knihe to fungovalo úplne super.Žiadne milostné trojuholníky,ani štvoruholníky ani nič podobne.Gaby mala vo všetkých chalanoch nesmiernu oporu.nech sa dialo čokoľvek oni tu boli pre ňu a zase naopak.Ako to v takýchto knihách býva objaví sa v živote hlavnej hrdinky chlap ktorý jej svet prevráti hore nohami a volá sa Saša. Bol spevák skupiny ktorá bola na turné s nimi a ich prvé stretnutie dopadlo zaujímavo.Saša bol vtipny,pozorný a celkovo to bola fajn postava.Ale u mňa si srdce získal Manson a keby bola ďalšia kniha o ňom bolo by to úplne super.
Rytmus,já a Malychin je veľmi vtipná kniha a niekoľko krát som sa zasmiala nad tým čo chalani i Gaby vypustili z úst alebo čo spravili pretože toto je taká bláznivá partia.Autorka Mariana Zapata skvelo mieša vtipnú i romantickú linku takže na leto,jeseň zimu proste vždy je táto kniha super voľba.Prostredie koncertov,cestovania sa mi veľmi páčilo a bavilo ma to.Menšie upozornenie pre tých ktorým vadia vulgarizmy tú sú, ale jednoducho si neviem predstaviť príbeh bez ních a nemôžeme čakať že Gaby bude princezná z vyberaním slovníkom keď vyrastala medzi chalanmi.Rytmus,já a Malachyn odporúčam.

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Peter Kalva-Dedičstvo

Peter Petterson-Vietor Severu-Stratený kalich

Patrícia Brestovanská -Zotročení vášňou