Vi Keelandová-Nemali by sme


Autor:Vi Keelandová
Názov knihy:Nemali by sme
Vydavateľstvo:Ikar
Počet strán:371

Anotácia:
Bennett Fox mi do života vstúpil v jedno nepríjemné pondelkové ráno. Meškala som v prvý deň do práce – do novej práce, o ktorú som mala teraz pre nečakanú fúziu bojovať. Na upevnení svojej pozície vo firme som pritom drela osem rokov. Kým som si sťahovala veci do nových priestorov, za stieračom som si našla pokutu za parkovanie. Dostali ju všetky autá na ulici okrem toho predo mnou – šlo o rovnaké audi, ako mám ja. Naštvalo ma to, preto som sa rozhodla, že mu svoju pokutu podarujem. Dúfala som, že ju majiteľ zaplatí a nič si nevšimne. Nanešťastie som mu pritom zlomila stierač. Uznajte, mohlo to byť horšie?

Vo výťahu som potom stretla neskutočne príťažlivého chlapa. To mi trochu zlepšilo náladu. Poznáte to - motýliky v bruchu, zrýchlený dych, napätie, že by sa dalo krájať. Pri vystupovaní z výťahu na mňa pozrel takým žeravým pohľadom, až ma zalial rumenec. Možno má tá fúzia predsa len svoje výhody. Tak sa mi aspoň zdalo, kým som nevkročila do šéfovej kancelárie a nespoznala svojho konkurenta.
Z chlapa vo výťahu sa razom stal môj úhlavný nepriateľ. A ten žeravý pohľad? Ani zďaleka nešlo o príťažlivosť. Videl, ako som mu poškodila auto, a nevedel sa dočkať, kedy ma zničí.

Moje dojmy:
Vi Keelandová je jedna z mojich obľúbených autoriek.Nemali by sme, je jej najnovšia kniha ktorá vyšla u nás.Ak ste ešte od Vi nič nečítali,čím skôr to musíte napraviť.Nepíše len také bezduché romance po ktorých ešte týždeň budete mať pocit že ste sa vykupovali v cukrovej vate.Autorka do príbehov mieša témy ktoré sa riešia v bežnom živote.Týmto Ví Keelandová pridáva príbehu na reálnosti.

Hlavnou postavou príbehu je Annalise, ktorá pracuje v reklamnej agentúre.Bennet Fox pracuje tiež v reklamnej agentúre lenže pre konkurenciu. Firmy kde obaja pracujú sa majú zlúčiť a miesto môže dostať len jeden.Pačilo sa mi že Annalise bola táka držka,Nebola to žiadna ticha siva myška.Bola priebojná a vo svojej práci veľmi usilovná a cieľavedomá.Bennet bol úžasný a nešlo si ho neobľúbiť. To ich večne doťahovanie sa mi veľmi páčilo a neraz som sa usmievala ako slniečko na..veď viete kde. Páčilo sa mi aj to že autorka dokázala udržať iskrenie medzi postavami takže keď už išlo do tuheho a city začali naberať úplne iný smer tak stále tam lietali iskry jedna radosť.V príbehu sa objavia aj iné postavy vďaka ktorým bude dej zaujímavý a pútavý.
Odpustiť, sebe za chyby ktoré sme napáchali v minulosti a ktoré nás zožierajú z vnútra ešte teraz je téma ktorú autorka v tejto knihe riešila.Celým príbehom sa nesú otázky či je možne nechať minulosť za sebou,odpustiť tomu druhému to čo vykonal a začať z čistým štítom alebo nás to zožerie úplne a my nikdy nebudeme štastný.Autorka Vi Keelandová dobre premiešava romanticku,humornu i vážnu linku.Nemali by sme je napísane pútavo takže nuda vám rozhodne nehrozi.Nemali by sme odporúčam.

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Peter Kalva-Dedičstvo

Peter Petterson-Vietor Severu-Stratený kalich

Patrícia Brestovanská -Zotročení vášňou