Dada.S Brezovská-Zaslúžené štastie


Autor:Dada S.Brezovská
Názov knihy:Zaslúžené šťastie
Séria:Vzkriesené nádeje
Vydavateľstvo:enribook
Počet strán:250

Anotácia:
Počas búrlivého leta sa Slávke, Viere a Pavle od základu zmenil život. Posilnené novým priateľstvom a nečakanou priazňou osudu si plánujú pokojnú budúcnosť, no jeseň prináša nové prekvapenia. Jedno príde Slávke poštou a druhé zazvoní priamo pri jej dverách. Kto je Melánia Vesselová a ako je možné, že o nej doteraz nepočula? Prečo ju vyhľadal Juraj Rybnický a dožaduje sa informácií o jej otcovi? Ich vpád do Slávkinho súkromia vyvolá sled udalostí, ktoré postupne zasiahnu životy všetkých postáv. Rozčeria len nedávno ustálenú hladinu, na povrch vyplávajú ďalšie tajomstvá a všetko je zrazu úplne inak...
Ak ste si obľúbili životom skúšané hrdinky z knihy Vzkriesené nádeje, iste si nenecháte ujsť pokračovanie ich príbehov. Známe i nové postavy vám toho chcú ešte veľa povedať.

Moje dojmy:
Zaslúžené šťastie je pokračovanie knihy Vzkriesené nádeje.Prvý diel bol pre mňa osobne veľmi ťažký preto som si chvíľu musela dať od takýchto kníh pauzu a po tejto knihe som siahla až teraz.Zaslužené šťastie sa už nenieslo v takom duchu ako prvý diel.Boli tú síce smutne momenty no prevažovali tie šťastnejšie. Hlavne hrdinky si to už rozhodne zaslúžili.

Postavy poznáme už z prvého dielu kedy nám bol vyrozpravani ich životný príbeh a teda ako sa hovorí na ružiach nemali ustlane.V tomto diely sa objavia aj nové postavy, napríklad kto je Juraj Rybnický a stará pani Melánia Vesselová? Odpovede sa dozviete keď si prečítate túto knihu.Ale príchodom týchto dvoch ľudí už nič nebude také ako bolo predtým.Jedine čo má tak trochu mrzí, je to že autorka mohla dať Broni väčší priestor alebo aj samotnú knihu by som si o tejto postave a jej ceste za šťastím rada prečítala.

Z tejto knihy priam cítiť nádej na lepši zajtrašok.Citiť silu a odhodlanie pobiť sa o svoje štastie.Zaslúžené šťastie som mala prečítané veľmi rýchlo.Autorka píše pútavo a chcela som vedieť či im tentoraz dopraje šťastie alebo nie.Ako som spomínala predtým táto kniha je tak trochu iná ako prvý diel preto som knihu tak rýchlo prečítala.Určite si v budúcnosti od autorky rada niečo prečítam .Ak máte radi príbehy zo života o silných ženských hrdinkách Vzkriesené nádeje a Zaslúžené šťastie určite odporúčám.

Za knihu ďakujem vydavateľstvu enribook



Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Patrícia Brestovanská -Zotročení vášňou

Peter Petterson-Vietor Severu-Stratený kalich

Peter Kalva-Dedičstvo