Georgina Guthrie-Láska podle Shakespeara

Autor:Georgina Guthrie
Séria:Láska podle Shakespeara
Vydavateľstvo:Grada
Počet strán:462

Anotácia:
Milovat, či nemilovat svou studentku, to je, oč tu běží...“

I v 21. století může na univerzitě vzkvétat zakázaná láska jako ze Shakespearova dramatu Aubrey Priceové začíná poslední semestr jejího bakalářského studia na torontské univerzitě. Zdá se, že už brzy v poklidu dokončí svá studia Shakespearových děl. Pak se ale na katedře objeví nový asistent Daniel a Aubrey se do něj zamiluje. Ani jemu není chytrá, vtipná a nezávislá dívka lhostejná. Ale je tu přísný zákaz vztahů mezi učitelem a studentkou na univerzitě, fakt, že je Daniel děkanovým synem, a také jeho temné tajemství z minulosti…




Moje dojmy:
Láska podle Shakespeara vyšla už v roku 2016.Dlho som po knihe pokukovala až ma jedna recenzia na instagrame presvedčila že by to mohlo byť fajn príbeh.Knihu som prečítala a zostala som milo prekvapená. Príbeh ma bavil aj keď sa tam objavili prvky ktoré už poznám z iných kníh.A u mňa ešte bolo veľkým lákadlom samotný Shakespear ktorého mám rada.

Hlavnou postavou príbehu je Aubrey Priceová ktorá chodí na Torontskú univerzitu.Jej kľudný život naruší Daniel, ktorý sa jej zápačí lenže problém je že je asistent profesora a vzťahy medzi študentkou a učiteľom sú prísne zakazané.Aubrey bola fajn postava.Bola usilovná študentka.Cieľavedomá a priateľska.Daniel bola tiež zaujímavá postava ako to v týchto knihách býva skrýva jedno tajomstvo ktoré ma úprimne prekvapilo a som zvedavá ako sa to bude vyvíjať ďalej. Aubrey mu nebola ľahostajná no bohužiaľ museli dodržovať pravidla pretože by to zničilo Danielovu kariéru a to nechcel dopustiť ani jeden z nich.V knihe sa objavia okrem Daniela a Aubrey i iné postavy ale autorka sa skôr sústredila na hlavne.Tým že nemôžu mať plnohodnotný vzťah sa obaja zoznamujú pomaly takže ty ktorý majú radi pomalé zoznamovanie túto knihu dávam do pozornosti.

Menšie negatívum by som našla vo vulgarizmoch ktoré sa nachádzajú v tejto knihe.Nikdy mi to nerobilo nejakí extra problém.V niektorých knihách napríklad v thrilleri si absolútne neviem predstaviť že by vyšetrovateľ hovoril jemným slovníkom kedže je tam situácia taká aká je.No tu mi to vadilo.Nehodila sa mi to tu a trochu mi to kazilo dobrý dojem z knihy.I napriek tomuto sa mi príbeh pačil.Každa kapitola začína nejakým veršom od samotného Shakespeara a aj hlavne postavy niekedy citujú tohto velikána literatúry. Autorka Georgina Guthrie píše pútavo a rozhodne neľutujem kúpu.Ak mate radi pomalé budovanie vzťahu medzi postavami,Shakespeara alebo romantiku tipu:Študentka a učiteľ toto by mohlo byť fajn.Zvlášť dávam do pozornosti fanúšikom Gabrielovho inferna.Podobné príbehy no každý ma to svoje čaro.Láska podle Shakespeara odporúčam.


Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Patrícia Brestovanská -Zotročení vášňou

Peter Petterson-Vietor Severu-Stratený kalich

Peter Kalva-Dedičstvo