Letné knižné tipy


Leto je tu, aj keď to vonku zatiaľ tak nevyzerá, ja som sa rozhodla pre vás spísať článok o knihách ktoré sa na toto obdobia hodia.

Draculová žena-Michaela Ella Hajduková ma na konte niekoľko kníh.Tu sa prelína minulosť a súčasnosť,do toho všetkého ešte autorka zamiešala mystiku a dávku tajomno.Príbeh je prepracovaný a je z neho cítiť že všetko potrebne čo chcela,si autorka dôsledne naštudovala.Táto kniha je ďalšia ktorá vám dá iný pohlaď na Draculu.

Magický advent-Zuzka sa ma získala svojou sériou Džínsový denník ktorý môžete vidieť na obrázku.Magický advent je úžasná kniha ktorá ma bavila od začiatku do konca.Vratila som sa vďaka tejto knihe od obdobia kedy mi bolo 16 rokov a svet bol gombička.Autorka do tejto knihy okrem prvých lások vložila aj naše tradície,kúzla vďaka ktorým sa príbeh stal jedinečný a originálny.

Rekviem pre anjela- Ďalšia kniha od Mišky, ale fakt bolo ťažké vybrať len jednu.Miška ma touto knihou dostala a ja som sa nestačila diviť akú fantáziu táto autorka ma.Ak ste čítali Temnú Raven toto dávam do pozornosti.Je to dosť podobný príbeh ale!! Miška tomu dodáva to svoje,vďaka čomu vás príbeh bude baviť.

Navždy mojou-Emily D.Beňová je autorka od ktorej mi absolútne nevadí to že jej príbehy majú nádych rozprávky pre dospelé ženy.Spomeniem zahraničnú knihu Kontrakt,tá bola tiež rozprávková a nestretlo sa to u mňa z úspechom.U Emily sa to stretlo už niekoľko krát s úspechom, a jej knihy zbožňujem.Skvela voľba ak ste takí čitateľ ako ja, že si potrebujete krimi knihy preložiť niečim romantickým a ľahkým.Navždy mojou je úžasná a zase tam nájdete kombináciu-šéf príjemný ako zimnica a asistentka ktorá by ho najradšej vystrelila na mesiac,osud však zamieša karty a všetko je inak.Ak to máte radi aj vy,knihu si určite kúpte.

Rockové tango-Na novú knihu od Moniky Wurm sa neskutočne teším.Hviezda  nad arabským peklom bola silná kniha nad ktorou budete ešte dlho rozmyšlať.Rockové tango má podobné prvky ako Navždy mojou a ak ste túto knihu ešte nečítali rozhodne odporúčam.

Placebo ON-Práve dnes (15.7)  vychádzajú Horkosladké esencie na ktoré sa veľmi teším.Baja Dolce spravila príjemný vietor medzi autorkami ktoré píšu romantické knihy.Dovolím si tvrdiť že jej séria Placebo tak trochu vzala útokom instagram a ostatné sociálne siete.Ak len predsa patrite medzi ľudí ktorý Placebo ON nečítali a milujete romantiku toto si prečítajte.

Láska z ulice-Ďalšia kniha pre tinedžerky ale určite zaujme aj dospelé čítateľky.Čoraz viac obľubujem kombináciu páru žiačka a učiteľ a táto kniha nesie tento prvok.Ak ste už niečo od Mirky prečítali viete že v knihe bude niečo viac a Láska z ulice je taká.

Spolu to zvládneme-Mirka píše úžasne a jej knihy čítam aj keď už dávno nemám 16 rokov.Oceňujem na týchto knihách že sa v nich riešia citlivé témy ako je šikana,sexuálne zneužívanie zo strany blízkej osoby(doteraz sa odhodlávam prečítať si druhý krát Tri kroky do pekla,podľa mňa najsilnejšia kniha spolu s touto) a v tejto knihe je dosť aktuálna  téma ktorá sa deje a milióny dievčat už nikdy nebudú také ako boli predtým.Asi už tušíte čo to bude ale predsa si knihu prečítajte.

Mňa si nekúpiš-Tý ktorí majú radi knihy kde sa vzťah medzi postavami vyvíja pomaly ták knihu dávam do pozornosti.Už sa teším na ďalšiu knihy od Vandy Kys.

Túto noc nezaspím-Túto knihu som čítala už asi 3 krát a ďalší dievčenský román ktorý si asi znova prečítam o 3 roky dajme tomu a zase budem hľadieť na knihu úplne inak.Je pravda že keď som ju čítala teraz nie vždy som sa z hlavnou hrdinkou súhlasila.Ale bavilo ma to.

Nevyslovené-Kniha má v sebe ťažkú a smutnú tému no bohužiaľ deje sa a toto bola moja prvá kniha kde bol obeť chlapec.Silné čítanie ktoré som musela dlho predychavať.Ale opäť napíšem,o tejto téme sa musí hovoriť.

Džínsový denník -TU už bol spomenutý.Séria ktorú milujem, a ak boh dá a ja budem mať deti a dcéru tak určite táto séria pôjde ďalšej generácii.Séria sa teší obľube aj teraz a som tomu nesmierne rada a určite sa v knihách nájde nejedna tinedžerka.

Tanečnica-je moja posledná kniha od autorky.Odohráva sa počas svetovej vojny.Do príbehu Miška vsadila reálne postavy ktoré existovali a tým dodala príbehu na realnosti.Miške Hajdukovej idú dobre aj takéto príbehy i fantazy knihy.V septembri(ak sa nemýlim) vyjde autorke prvá tinedžerska  kniha ktorú si tiež určite prečítam.

Risknem to z punkerom bola moja top kniha keď som mala 16-17 rokov(presne si to už nepamätám) ktorú som prečítala 5 krát.Som vážne zvedavá ako ju budem vnímať teraz.Ale toto leto ju určite musím prečítať.

A čo budete  čítať cez leto vy? vraciate sa ku knihám ktoré ste už predtým čítali alebo nie?


Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Peter Kalva-Dedičstvo

Peter Petterson-Vietor Severu-Stratený kalich

Patrícia Brestovanská -Zotročení vášňou