Baja Dolce-Habibi

 

Autor:Baja Dolce

Názov knihy:Habibi 

Počet strán:425

Vydavateľstvo:Venupress

Anotácia:

Vitajte v klube LocalX.
Čaká vás strhujúca a šokujúca prehliadka podsvetím.
Pozor. Vstup je možný iba na vlastné riziko.

***

Harry žije dvojitý život. Cez deň zastáva váženú funkciu redaktora v rodinnom vydavateľstve, v noci je manažérom pochybného nočného klubu. Habibi, ako ho prezývajú v podniku nerestí, balansuje na tenkej hrane zákona a morálky.

Čo sa stane, keď sa jeho dva úplne odlišné svety prepoja vďaka spolupráci s mladou a ambicióznou Cassie? Zmení sa počiatočná iskra medzi nimi na spaľujúci oheň?

Vášnivá a temná romanca Habibi vám strhne ružové okuliare a odhalí skutočný svet bez pozlátky.

                                                 

Moje dojmy:

Baja Dolce spravila príjemný vietor medzi slovenskými autorkami sériou Placebo. Opravila by som ten vietor, bol to skôr hurikán ale príjemný. Okamžite si ma získala a na jej najnovšiu knihu Habibi som sa neskutočne tešila. Obálka knihy sa  vydarila a neexistuje aby vám na ňu nepadli oči keď prídete do kníhkupectva. Baja však prekvapila. Placebo a Horkosladké esencie boli jemná romantika ktorá pohladí na duši.Habibi okolo jemnej romantiky ani neprešiel. Jeho svet je špinavý a temný a samotný hlavni hrdina tiež nie je žiadne neviniatko.

Cassie je hlavná hrdinka tohto príbehu. Je  to veľmi zvláštne dievča,ktoré si čo-to už prežilo. Niekedy s ňou mate chuť zatriasať ,inokedy ju objať a utešovať ju.Netuším ako to Baja robí ale veľa krát som si počas čítania povedala:Hm takáto som bola aj ja pred pár rokmi.Harry žije dvojakí život. Cez deň redaktor v rodinnom vydavateľstve a v noci vedie podnik ktorý sa slušným nedá nazvať. Obaja sú ako oheň a voda.Habibi je hajzel prvej triedy, využíva ženy na jedno.Je chladný ako kus ľadu, úprimný a nehľadí na nič a nikoho. Emócie žiadne. Ako toto všetko skončí? Tak to si prečítajte v knihe.V príbehu vystupuje mnoho postáv, charaktery sú opísane realisticky čo je plusom.

Habibi sa označuje ako dark romance a ja s tým plne súhlasím. Kniha ma však v sebe aj zaujímavú myšlienku. Poukazuje na vzťah z ktorým majú v dnešnej dobe veľa žien problém .Kniha je písaná zaujímavo a pútavo oceňujem autorkinu odvahu vydať túto knihu..Ak ste už niečo čítali od Baji tak viete že ona vás rada vezme na emocionálnu jazdu a ako skončíte na konci netušíte.Tak to bolo aj v prípade tejto knihy.Tu nájdete celú škálu emócii. Aj keď ma kniha vrátila o pár rokov dozadu a pripomenula mi nie práve pekne momenty čítanie neľutujem. Varovanie menšie dopredu, nekupovať pre tínedžerku na vzťah Cassie a Habibi  by mi mali úplne iný pohľad  (aj keď mám niekedy pocit že dnešní tínedžeri toho vedia viac ako ja.) Habibi odporúčam

                                               

              Ďakujem ešte raz samotnej autorke Baji Dolce  a vydavateľstvu za zaslanie knihy  :)     




Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Peter Kalva-Dedičstvo

Peter Petterson-Vietor Severu-Stratený kalich

Patrícia Brestovanská -Zotročení vášňou