Anna Em-Relikvia Immuto

Autor:Anna Em

Názov knihy:Kniha Ohňa-Relikvia Immuto 

Séria:Kniha ohňa

Počet strán:439

Vydavateľstvo: Art Floyd 

Anotácia:

Súboj o Knihu Ohňa pokračuje.
Tútori naberajú na sile a vďaka získanej knihe sú pripravení na ďalší úder. Lili a bratia sa nevzdávajú a všemožne sa snažia obrátiť misky váh na svoju stranu. Malé mestečko na východe Slovenska sa opäť ponorí do rúška záhadných udalostí, ktoré ich zavedú až za hranice krajiny, aj ich vlastných síl. Dokáže Lili prekonať strach z blížiaceho sa nebezpečenstva, alebo sa rozhodne opustiť bratov a vrátiť sa naspäť k životu, ktorý viedla predtým? Bez mágie a drakov?
Napätie, strach, láska, nové priateľstvá, noví draci - to všetko je súčasťou druhej časti tetralógie Knihy Ohňa. Ponorte sa s Lili, Trystanom a Thomasom do magického sveta plného smrteľných nástrah, v ktorom sa nikomu a ničomu nedá veriť.

Moje dojmy:

Ak ste fanúšikom fantasy tvorby určite vám v roku 2019 neunikla novinka od začínajúcej autorky Anni Em Kniha ohňa. Minulý rok sme sa dočkali pokračovania ktoré ma príjemne prekvapilo. Prvý diel by som nazvala zoznamovací a miestami cítiť že autorka ešte len začína písať. Druhý diel už nenesie žiadne takéto znaky. Dej je prepracovaný a cítiť z neho že autorka na sebe a svojom rukopise popracovala a ak ste váhali ísť do druhého dielu tak ho rozhodne skúste.

Postavy príbehu už dobre poznáme. Lili, hlavná ženska postava príbehu prejde v tejto časti premenou. Z ustráchanej ženy na silnú a nezlomnú ženu. Aj keď sa miestami správala tak že som mala chuť skočiť do príbehu a jednu jej utnuť, preventívne. Netuším prečo ale pripomínala mi Clare z knihy Mesto kosti. Prekvapivo som si z bratov začala viac a viac obľubovať Thomasa. Obaja bratia sú odvážný a rozhodne im nehrozí nuda v tejto časti. Okrem postáv ktoré už dobre poznáme sa však v knihe vyskytnú aj nové. Vďaka ním je dej obohatený o zvraty a prekvapivé momenty.

Svet ktorý autorka vytvorila je originálny a plný emócii. Veľa krát som počas čítania hovorila. Dočerta čo to ten dotyčný stvára? Postupne mi to však do seba začalo zapadať a neraz to bolo prekvapivé čo Anna Em vymyslela . Plusom knihy je aj samotná romantická linka ktorá sa skvelo premiešavala s tou dramatickou. Už predtým sa mi páčilo a nezmenilo sa to, že príbeh  je vsadený na pôdu Slovenska aj keď si v tomto diely trochu pocestujeme stále sa vraciame na Slovensko.

Anna Em píše pútavo a knihu bolo nemožné odložiť kým ste sa nedostali na koniec. Ako som spomínala predtým je vidno posun v písaní samotnej autorky. Záver je taký že nutne potrebujem tretí diel takže dúfam že vyjde čo najskôr. Kniha ma príjemné prekvapila a som z nej nadšená. Knihu ohňa z podtitulom Relikvia Immuto odporúčam.


Za knihu ďakujem vydavateľstvu Art Floyd, v prípade záujmu o knihu si ju môžete kúpiť TU 


 


Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Peter Kalva-Dedičstvo

Peter Petterson-Vietor Severu-Stratený kalich

Patrícia Brestovanská -Zotročení vášňou