Lina Elys- Noc, ktorá mi zmenila život

 Autor: Lina Elys

Názov knihy: Noc, ktorá mi zmenila život 

Počet strán: 258

Vydavateľstvo: Na vlastné náklady autorky 

Anotácia:

Jedna noc dokáže zmeniť celý život. Svoje o tom vie Anna, mladá interiérová dizajnérka, ktorú po traumatickej udalosti nebaví ďalej žiť. Do života jej však vstúpi mladý pohľadný automechanik Adam. Oboch prenasledujú démoni z minulosti. Prvotné priateľstvo sa mení na lásku. Lenže Adam skrýva tajomstvo. Prekoná ich láska nástrahy, ktoré im život nadelil? Dokážu sa postaviť svojim démonom? Bude ich láska dosť silná, aby to všetko zvládli? A dočkajú sa nakoniec šťastného konca?

Moje dojmy:

Noc, ktorá mi zmenila život je názov knihy začínajúcej slovensky autorky. Netuším prečo som si myslela že pod obálkou sa bude ukrývať fantasy príbeh. Niečo na ten tip že hlavnej hrdinke sa v noci niečo stane a hlavný hrdina ktorý pod tričkom nosí super schopnosti ju zachráni . Asi by som mala obmedziť Marvel filmy. Skutočný príbeh ktorý sa nachádza v knihe  je však iný ako som si myslela. Hlavná hrdinka Anna zažila niečo čo na vlastnej koži zažilo mnoho žien. Lina Elys si pre svoju prvú knihu vybrala ťažkú a bolestivú tému no zvládala ju skvelo.

Hlavná ženská postava Anna je úplne obyčajná žena akú určite poznáte aj vy. Pracuje ako interiérová dizajnérka. Život sa jej však v jednom okamihu navždy zmení a Anna už nikdy nebude taká ako bola pred tým čo sa jej to  stalo. Nechce žiť, chce to jednoducho tu na zemí ukončiť. Do života jej však vstúpi Adam ktorý rozumie jej pocitom a obavám. Anna sa pri ňom cíti dobre aj keď je to muž. Adam však niečo skrýva. Ohrozí to ich vzťah alebo nie? To si prečítajte v knihe. Adam i Anna sú veľmi silný. Adam už v detstve zažil mnoho bolesti a jazvy nielen na duši, si nesie doteraz. Anna bola tip hrdinky ktorá bola nesmierne silná . Autorka nám opísala charaktery prostredníctvom hlavných i vedľajších postáv realistický. Lina Elys nám vďaka postavám ukázala ako sa rodičia, priatelia vyrovnávajú s tým čo sa stalo.

Knihu bolo ťažké odložiť i napriek ťažkej a smutnej témy. Prekvapilo ma ako mi sadol štýl písania autorky v ten deň ako som si knihu vzala do rúk som prečítala 200 strán čo asi hovorí za všetko.  Noc, ktorá mi zmenila život je kniha plná emócii rôzneho druhu. Je to príbeh o ceste k duševnému zdraviu. Je to príbeh o tom niekomu znova veriť a samozrejme je tam aj láska. Rôzne podoby lásky. Ja osobne si rada prečítam ďalšiu knihu od autorky. Noc, ktorá mi zmenila život odporúčam. 

Za poskytnutie knihy ďakujem autorke 

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Peter Kalva-Dedičstvo

Peter Petterson-Vietor Severu-Stratený kalich

Patrícia Brestovanská -Zotročení vášňou