Katarína Púčeková-Si môj osud

Autor: Katarína Púčeková 

Názov knihy: Si môj osud 

Séria: Kto som?

Počet strán: 170

Vydavateľstvo: Art Floyd



 Anotácia:

Rayov život sa dramaticky zmenil, keď sa raz ráno pohádal s otcom a nastúpil do osudného auta. Ako sa popasuje s prekážkami, ktoré ho po smrti čakajú? Ako do toho všetkého zapadá Dominika?

Moje dojmy:

Vďaka vydavateľstvu Art Floyd som dostala možnosť prečítať si novinku od začínajúcej autorky Kataríny Púčekovej. Kniha je tenká ma vyše 100 strán takže prečítanú ju budete mať za chviľku. Príbeh ma príjemne prekvapil aj keď by som v tomto prípade privítala viac strán teším sa na druhý diel.

Hlavnou hrdinkou príbehu je mladučka Dominika ktorá je samotársky tip. Má problém nájsť si kamarátov. Taka typická tinedžerka. Ray je povahovo úplne iný ako hlavná hrdinka. Život sa mu však zmení v okamihu keď po hádke s otcom nastúpi do auta . Osud však s ním plány ešte na zemi takže zostáva tu . A čo s tým všetkým ma Dominika? To si prečítajte v knihe. Charaktery postav sú opísane realisticky. Poznáme mnoho ľudí takých ako je samotný Rey alebo aj iný ktorý sa v príbehu objavia.

Príbeh ma potenciál ktorý je trochu v tejto knihe osekaný takže  deje sa tu veľa udalosti naraz čo je trochu škoda ale verím že tento diel bol zoznamovací a druhý už bude iný. Autorka píše zaujímavo a mix žánrov ducharina a fantasy sa mi páčilo. Knihu skôr odporúčam tinedžerom ale zaujať môže aj staršieho čitateľa.  Druhý diel sa bude volať Si môj sen a ja sa teším keď dostanem možnsť si prečítať aj tuto knihu. Si môj osud odporúčam.

   Za knihu ešte raz ďakujem vydavateľstvu Art Floyd, ak vás kniha zaujala môžete si ju kúpiť TU 




Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Peter Kalva-Dedičstvo

Peter Petterson-Vietor Severu-Stratený kalich

Patrícia Brestovanská -Zotročení vášňou