Top knihy roku 2020

 Na chvíľu sa ešte vrátim do roku 2020 a predstavím vám knihy ktoré ma svojím príbehom dostali a patria medzi moje top knihy minulého roku.

Tento rok som si dala záväzok kupovať viac E-knih a papierové fakt tie top knihy prípadne série ktoré tu mám. Minulý rok sa mi dostala do ruky Výpověd (bohužiaľ aj pracovná ) mám však na mysli knihu od Whitney G. Bola to úplne úžasná kniha ktorá ma prekvapila tým že sa tvárila že to bude jedna z tých kvalitných oddychoviek, príbeh mal však niečo viac a ja som ju za jeden deň prečítala, a to asi hovorí za všetko. Od tejto autorky to nebola posledná kniha.

Berlínske hviezdy odporúčam všade možne dokonca keď sa mihne na FB tak aj tam píšem nech si ju čitatelia prečítajú. Berlínske hviezdy mi zlomili srdce na asi 20 časti. Táto kniha si s vami bude počas čítania robiť čo sa jej zachce. Ma v sebe toľko rôznych emócii. Ak okolo nej chodíte a neviete čí ísť do knihy alebo nie, choďte!! Ale pripravte  sa na horskú drahú s ktorej budete rozbitý  ešte dlhý čas.  

Rytmus, já & Malachyn bola v roku 2020 veľmi diskutovaná kniha. Niektorým sa viac páčilo Kulti niekomu zase toto. Ja sa pridávam do klubu Malachyna. To bola taká úžasná kniha. Pokiaľ  nie ste žena ktorá rástla medzi chlapcami tak táto kniha vám asi nesadne ale keďže som od mala bola tip skôr chlapec a chlapci nemali problém s tým ako vyzerám tak táto kniha mi sadla ale úplne. Bola vtipná a romantická a všetko sa to tam správne premiešavalo. Tento rok ma vo Fragmente od autorky vyjsť ďalšia kniha na štýl Ladové ostrie a na tu sa veľmi, veľmi teším.

Michala Ries  si dovolím tvrdiť spravila podobný vietor ako Baja Dolce na slovenskej scéne. Pustila sa do témy ktorá je citlivá a bolestivá. Ktorá rozdeľuje, a vy neviete či máte hlavnú hrdinku nenávidieť pretože v živote by ste hlavnú hrdinku  možno akurát tak opľuli alebo jej držať palce . Ja som tiež zažívala podobne pocity. Moje morálne ja ju odsúdilo a moje romantické ja čo môže všetko kde sa mihne romantika im držalo palce. Kniha ma prekvapila a koniec mi spôsobil zástavu srdca a to že potrebujem druhý diel nemusím ani písať.

Habibi bola kniha ktorá ma vrátila o pár rokov dozadu. Mojom svete a v mojom srdci bol Habibi tiež. Dopadlo to úplne úplne katastrofálne. Dlho mi trvalo vylízať sa z rán, dlho mi trvalo postaviť sa a dlho mi trvalo znova zhlboka dýchať. Netuším ako to Baja robí ale v každej hrdinke sa nájdem a v Habibi to nebolo inak. Nečakajte žiadnu cukríkovú romantiku, toto okolo romantiky ani neprešlo.  Baja poukázala touto knihou na vzťah v ktorom je mnoho žien, prípadne mnoho žien bolo. Znova citlivá téma a bolestivá. A znova to bolo skvelo napísane a chcela by som druhý diel ale ak to Baja čítaš, oddychni si a ja si počkám.

Vi je jedna z mojich obľúbených autoriek a táto kniha ma bavila od začiatku do konca a na nočnom stolíku ma  čaká jej Nahá pravda ktorú si musím čo najskôr prečítať. Autorka píše skvelo a patrí medzi tie ktoré píšu kvalitné oddychovky ktoré tak ľahko nepustite z rúk. Dúfam že tento rok sa dočkáme opäť nejakej tej knihy od nej.



Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Peter Kalva-Dedičstvo

Peter Petterson-Vietor Severu-Stratený kalich

Patrícia Brestovanská -Zotročení vášňou